استانی 16:08 - 05 اسفند 1398
در پی شیوع بیماری کرونا ویروس:
ایسنا/کرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با بیان این مطلب که باشگاه‌ها با حفظ رعایت بهداشتی و ایمنی می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند، اظهار کرد: ظاهرا تعداد مراجعین به باشگاه‌های ورزشی طی چند روز کاهش چشمگیری داشته اما اگر براساس مصوبات مدیریت بحران و دانشگاه علوم پزشکی نیاز به تعطیلی باشگاه‌ها باشد، حتما اقدام به تعطیلی آنها خواهیم کرد.

کاهش چشمگیر مراجعه کنندگان به باشگاه‌های ورزشی در استان کرمان

"میثم پاریزی" در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص تمهیدات اداره کل ورزش و جوانان در زمینه بیماری کروناویروس گفت: طبق دستورالعمل وزیر ورزش و جوانان و فدراسیون پزشکی کشور، کلیه مسابقات، برنامه و همایش‌هایی که ضرورت در برگزاری آنها وجود ندارد، لغو شده اند.

وی ادامه داد: آن دسته از مسابقات از جمله لیگ‌های معتبر کشوری در رشته‌های مختلف که الزام به پایان آنها به خاطر زمان‌بندی کنفدراسیون‌های قاره‌ای یا فدراسیون‌های جهانی وجود دارد، تا اطلاع ثانوی بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

مدیرکل وزرش و جوانان استان کرمان به اشاره به اینکه دستوالعمل جداگانه‌ای برای اردوهای تیم های ملی تدوین خواهد شد افزود: مقرر شد که استخرها و باشگاه‌های بخش دولتی و خصوصی دستورالعمل‌های بهداشتی را در طبق پروتکل های سازمان بهداشت جهانی اجرایی کنند که در این راستا از ورود افرادی که دارای علایم بیماری هستند، جلوگیری و همچنین ضدعفونی محیط و تجهیزات باشگاه ها به صورت مداوم انجام خواهد شد ضمن آنکه نصب بنرهای آموزشی در معرض دید عموم را در باشگاه‌ها باید داشته باشیم.

وی با بیان این مطلب که باشگاه‌ها با حفظ رعایت بهداشتی و ایمنی می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند، اظهار کرد: ظاهرا تعداد مراجعین به باشگاه‌های ورزشی طی چند روز کاهش چشمگیری داشته اما اگر براساس مصوبات مدیریت بحران و دانشگاه علوم پزشکی نیاز به تعطیلی باشگاه‌ها باشد، حتما اقدام به تعطیلی آنها خواهیم کرد.

انتهای پیام


10411488
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است