وبگردی 12:41 - 12 بهمن 1393
گروه تروریستی داعش، انواع جنایتهای را به کودکان آموزش می دهد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،روزنامه "کرونه زایتونگ" چاپ اتریش نوشت که داعش صدها کودک را برای اجرای حملات تروریستی آموزش می دهد.

این روزنامه در سایت اینترنتی خود نوشت: داعش در سوریه و عراق بیش از 400 فرد کم سن و سال را آموزش می دهد تا پس از گذراندن دوره آموزشی به اجرای حملات تروریستی بپردازند.

این روزنامه که اختصاراً کرونه نیز نامیده می شود خاطرنشان کرد: دوره آموزشی شامل سر بریدن و شکنجه است و کودکانِ تحت آموزش بدون ارتکاب این جنایات نمی توانند دوره آموزشی را به پایان ببرند.

منبع:العالم

5749291
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» رأی‌گیری در شورای امنیت بر سر عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل روز گذشته در نیویورک انجام شد و آمریکا به‌عنوان اصلی‌ترین حامی رژیم صهیونیستی، این قطعنامه را وتو کرد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول بخش امداد سازمان دفاع مدنی غزه از کشور‌ها و نهاد‌های بین‌المللی به دلیل بی‌توجهی به خواست این سازمان برای دریافت سوخت به منظور امدادرسانی به قربانیان حملات رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» بعد از شلیک شکوهمند موشکهای بالستیک و کروز در عملیات وعده صادق بر فراز اسرائیل غاصب، به عمق استراتژی دفاعی کلام تاریخی امام (ره) که فرمود:
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» دبی در حال تجربه یکی از بدترین سیل‌های تاریخ خود است و بسیاری از این موضوع حیرت زده شده‌اند زیرا این کشور ده‌ها سال برای کنترل آب و هوا تلاش کرده و از روش‌های بارورسازی ابرها استفاده کرده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» رژیم پهلوی که از دوره پهلویِ پدر اعزام طلاب و روحانیون جوان به سربازی را دستمایه فشار به حوزه‌های علمیه کرده بود در اردیبهشت ۱۳۴۲ نقاب از چهره انداخت و تهدیداتش را عملی کرد، اما با تدبیر امام خمینی و همراهی طلاب، پادگان‌ها و سربازخانه‌ها به...
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس درباره اصلاح ماده ۱۰۴ قانون مجازات اسلامی توضیحاتی ارائه داد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در استمرار شیطنت‌های ناوگان متجاوز آمریکا در خلیج‌فارس، وقاحت فرماندهان آمریکایی به جایی رسید که عناصر پدافندی سکو‌های نفتی نصر و سلمان را در خلیج‌فارس تهدید کرد و از آنان می‌خواهند که سکو‌ها را ترک کنند، ولی مدافعین دریادل و قهرمان این سکو...
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، از پشت پرده درآمد سلاطین زباله از پسماندهای خشک شهر تهران گفت.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» درکنار وتوی وقیحانه قطعنامه مربوط به عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد، واشنگتن در پشت پرده به تل‌آویو درخصوص گسترش شهرک‌سازی در اراضی اشغالی چراغ سبز نشان داده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» عملیات وعده صادق ویژگی‌هایی دارد که آن را به یک عملیات تاریخی تبدیل کرده و نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است