اجتماعی 15:59 - 04 مهر 1401

جامعه بانوان کارگر ایران اسلامی خواستار آسیب شناسی فتنه اخیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کمیته بانوان انجمن‌های صنفی کارگران ایران با صدور بیانیه‌ای، ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر، خواستار آسیب شناسی فتنه اخیر از سوی مسئولان شدند.

متن بیانه کمیته بانوان انجمن‌های صنفی کارگران ایران به شرح زیر است: 

بسمه تعالی

به نام خدا و با تسلیت سالروز رحلت پیامبر اعظم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) خدمت امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و همه مردم شریف کشور عزیزمان؛

ما زنان کارگر ایران اسلامی که در عرصه‌های مختلف - از کشاورزی و دامداری گرفته تا صنایع دستی و صنعتی - از کارگاه‌های کوچک گرفته تا کارخانه‌های بزرگ در اقصی نقاط کشور شاغل به کار و تلاش هستیم، پیرو بروز برخی اغتشاشات برهم زدن نظم جامعه اعلام می‌داریم: پ

زنان کارگر در سالی که به تعبیر رهبری بناست با محوریت تولید دانش بنیانی، به ایجاد اشتغال و رفع موانع آن پرداخته شود، هر گونه ثبات زدایی سیاسی و اقتصادی و ضربه زدن به اموال عمومی بیت‌المال و خصوصی را محکوم کرده و اعلام می‌داریم ایران اسلامی برای عمران و آبادی بیشتر به تلاش و پشتکار مردان و زنان خانواده محوری وابسته است که بر مدار فرهنگ عفاف و حجاب و رعایت حریم‌های عاقلانه زندگی در ابعاد فردی و اجتماعی شکل می‌گیرد.

ما زنان کارگر، از یاد نبرده‌ایم که دشمنان قسم خورده این کشور و در رأس همه آمریکای جنایتکار آنچه در توان داشته‌اند برای دفاع از منافع پلید و نامشروعشان در کشور ما در عرصه‌های جنگ نظامی، تحریم‌های ظالمانه، تهاجم فرهنگی و ترورهای هدفمند و امثال آن به کار برده بوده‌اند اما لطف خداوند و هوشیاری مردم ایران همه آنها را خنثی نموده و عوامل خیانتکار آنان در داخل کشور نظیر گروه‌هک های فرقه‌ای، تروریستی و تجزیه طلب به سوراخ‌های موش خود خزیده بودند.

متأسفانه با وجود برخی برتری‌های فنی و تکنولوژیک فضای مجازی، بدخواهان این کشور، شیطان صفتانه، عده قلیلی از کودکان و نوجوانان هموطنمان را با خوراک های مسموم رسانه‌ای در مقابل خانواده‌ها و سنت‌های هزاران ساله خود در این مرز و بوم چون عفاف و حجاب به انحرافاتی کشانده اند که باید توسط مسئولین ذیربط، آسیب شناسی و تصحیح گردد، اما ناگفته پیداست در چنین فضایی مزدوران و وطن فروشان نگون بخت داعش صفت با سیاست‌های بزک کرده جدید تلویزیون‌های عبری محور بچه کش صهیونیستی و عربی محور آل سعود - که اتباع خود نظیر جمال خاشقجی را در سفارتخانه هایشان ارّه می‌کنند و قطعات شأن را با کیسه زباله خارج می‌کنند! - با بهانه دلسوزی برای یک خانم متوفی در ایستگاه پلیس؛ بر طبل ناامنی، آشوب و اغتشاش و فتنه گری جدید کوبیده اند.

ما زنان کارگر که خود را میراث دار راه پیامبراکرم (ص) می‌دانیم که بر دست کارگران بوسه می‌زدند با افتخار برای رسیدن به رزق حلال رنج کار با کدّ یمین و عرق جبین را بر خود هموار می نمائیم و بر اخلال‌های ناشی از اغتشاشات داعشی های جاده صاف کن صهیونیسم که می‌خواستند چند روزی چرخه‌های کار و تولید را کند کنند به حرمت تشکیلات قضائی و امنیتی و سیاسی کشور صبوری و سکوت نمودیم و خود را داغدار مصائب ایجاد شده بویژه شهادت و جانبازی مدافعان امنیت کشور می‌دانیم و خواستار اشدّ مجازات در رسیدگی به عوامل اصلی و صحنه گردانان فتنه گر حمله به عِرض و جان و اموال و امکانات عمومی و خصوصی هموطنانمان از یک سو و همزمان نهایت تلاش برای آسیب شناسی و نجات کودکان و نوجوان کم تجربه و قربانی فریبکاری داعشی ها - ی روشنفکر نمای شاغل در بوق‌های مفلوک و جدیداً مادر مرده‌ای چون بی. بی. سی و اینترنشنال و ووآ و زهر مارهای دیگر مشغول به فحشای سیاسی خود هستند - از دیگر سو اعلام می‌داریم.

در پایان کمیته بانوان انجمن‌های صنفی کارگران ایران، ضمن آرزوی طول عمر با عزّت برای مقام معظم رهبری در رساندن پرچم این نهضت عظیم به دستان با کفایت حضرت امام عصر (عج) خاضعانه به رهبر عزیزمان اعلام می‌کنیم جامعه زنان کارگر کشور در تحقق منویات و تدابیر ایشان ذره‌ای از آرمان‌ها عقب نشینی ننموده و نخواهیم نمود و به فضل الهی دشمنان نشاندار و بی نشان این مردم، آرزوی سو استفاده از پیگیری مطالبه گری های عدالتخواهانه قانونی مان در موضوعاتی همچون حقوق و دستمزد و دیگر مشکلات کارگری خود را به گور خواهند برد.


11697328
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اعلام آغاز فرآیند نام‌نویسی دارندگان تاکسی فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی برقی گفت: ثبت نام این طرح از امروز، پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قرچک از پاکسازی اراضی شهرک صنعتی این شهرستان به مناسبت هفته زمین پاک خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رفیعی گفت: تکلیف مدیریت اجرایی پسماند‌های الکترونیکی در کشور مشخص نیست و کاملا غیر اصولی مدیریت می‌شوند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست تاکید کرد که کیسه‌های زیر ۲۵ میکرون از چرخه تولید و توزیع و مصرف در بازه زمانی ۵ ساله حذف می‌شوند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران گفت: بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس شورای اسلامی شهر تهران از آغاز به کار ۳۵۲ هیات امنای محلات شهر تهران، همزمان با روز شورا‌ها خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با هفته زمین پاک پویش «با زمین مهربان باشیم» به عنوان دومین پویش سال ١٤٠٣ به اجرا در آمد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با ۵ اردیبهشت‌ماه سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به طبس پویش فرهنگی به مناسبت این روز در پایتخت اجرا شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» در برزیل یک دانشجوی علوم کامپیوتر راه‌حلی مبتکرانه با استفاده از هوش مصنوعی برای هشدار به رانندگان در مورد حضور حیوانات ارائه کرده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است