بین‌الملل 16:22 - 07 آذر 1393
رم - ایرنا - روزنامه 'هافینگتون پست' در گزارشی از افزایش گردشگران اروپایی به ایران نوشت: گردشگران اروپایی علاقمند به بازدید از ایران منتظر توافق هسته ای میان گروه 1+5 و تهران نمانده اند و شمار آنها 3 برابر شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از این روزنامه، در 6 ماه نخست سال جاری شمار گردشگران اروپایی در ایران نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 3 برابر شد و تخمین زده می شود که این روند برای 6 ماهه دوم سال نیز ادامه داشته باشد.



هافینگتون پست نوشت: از زمان ریاست جمهوری حسن روحانی برای نخستین بار در 35 سال اخیر، شمار گردشگران اروپایی با 240 درصد افزایش در تابستان گذشته به یک میلیون و 490 هزار نفر رسید که خود بیشتر از ایرانی هایی است که به خارج سفر کرده اند.



بر اساس این گزارش، پس از گذشت بیش از 30 سال و به دنبال بهبود روابط میان ایران و غرب افزایش میزان گردشگران اروپایی به ایران، پایه این 'بهار گردشگری' محسوب می شود.



ایران با گنج های معماری و فضای جذاب خود بار دیگر پیشکسوت صفحات مربوط به گردشگری در روزنامه های بزرگ از 'فایننشیال تایمز' تا 'لوموند' تا 'ال پائیس' شده است.



روزنامه هافینگتون پست با انتشار 20 عکس از اماکن دیدنی ایران نوشت: به ندرت می توان اماکنی به زیبایی ایران در جهان یافت. در ایران 17 مکان و معماری وجود دارد که در سازمان یونسکو به عنوان میراث فرهنگی ثبت شده است. گردشگران اروپایی بیشتر ازشهرهای تهران با مساجد متعدد و قصر شاه و همچنین از شهر اصفهان با میدان امام که به میدان نتقش جهان معروف است بازید می کنند .



بر اساس این گزارش، از پرسپولیس تا بم و از قم تا مشهد مناطق و اماکن متعددی برای بازدید در ایران وجود دارند که بسیار متفاوت از یکدیگرند حتی مسیرهای کوهستان ها و کویری سفر در ایران بسیار جذاب هستند.



اروپام*5*461*1010

انتهای پیام /*


5289840
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» جنبش جهاد اسلامی فلسطین به شدت سکوت حکام عرب در برابر جنایات صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان را محکوم کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت خارجه عراق در بیانیه‌ای با هشدار نسبت به تشدید تنش‌ها اعلام کرد که این کشور به طور مداوم تنش‌ها در منطقه را رصد می‌کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک منبع آگاه در لندن اعلام کرد که انگلیس درخواست رژیم صهیونیستی برای قراردادن نام سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی را با جدیت رد کرده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» جمهوری آذربایجان و ارمنستان برای اولین بار بر سر تعیین حدود مرزی میان خود به توافق رسیدند که طی آن ۴ روستا به دولت باکو بازگردانده می‌شود.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» فردی در نیویورک مقابل ساختمان محل برگزاری دادگاه دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا اقدام به خودسوزی کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» فردی در نیویورک مقابل ساختمان محل برگزاری دادگاه دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا اقدام به خودسوزی کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نیرو‌های مقاومت فلسطین جمعه شب اعلام کردند که به پایگاه نظامیان صهیونیست در استان جنین واقع در شمال کرانه باختری حمله کرده‌اند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شبکه سی‌ان‌ان در خبری اختصاصی نوشت که تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد که پایگاه هوایی که ادعا می‌شد هدف حمله رژیم صهیونیستی بوده سالم به نظر می‌رسد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شبکه سی ان ان در خبری اختصاصی نوشت که تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد که پایگاه هوایی که ادعا می‌شد هدف حمله رژیم صهیونیستی بوده سالم به نظر می‌رسد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است