سیاسی 17:52 - 11 بهمن 1393
تولیت حرم حضرت معصومه(س):
قم - ایرنا - تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به توهین نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص)، ریشه بسیاری از مشکلات دنیا را متوجه صهیونیست ها دانست.

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدسعیدی» در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی استان قم افزود: بعد از یکهزار و 400 سال باز هم دست های مزدور در قالب هنر به ساحت مقدس پیامبر(ص) توهین کرد و ما عادتمان این است وقتی دشمنان ارزش ها را هدف می گیرند متحدتر می شویم و با این اقدامشان همه مشاهده کردند چه موجی از نفرت علیه آن ها به راه افتاد.



وی تاکید کرد: اضمحلال قدرت های پوشالی در پرتو اتحاد مسلمانان میسر است.



فرمانده انتظامی قم نیز در ابتدای این دیدار، با اشاره به عمکرد این نیرو، گفت: اگر در فعالیت های صورت گرفته نقاط مثبتی بوده باید توسعه پیدا کند و به سمت تعالی استمرار داشته باشد و ضعف ها نیز باید برطرف شود و به حداقل ممکن برسد.



سردار «کاظم مجتبایی»، خواستار جایگاه بهتر این نیرو در سال 94 نسبت به 93 شد و تصریح کرد: باید با برنامه ریزی همواره رو به تعالی بوده و رو به افق های بلند و نظرهای متعالی در حال حرکت باشیم.



وی ضمن قدردانی از تلاش مجموعه های عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات این فرماندهی، افزود: اگر بخواهیم فرآیند جامعی نسبت به سلامت اداری در یک مجموعه و سازمان حاکم شود، یک شبه تحقق نیافته، بلکه باید از آغاز استخدام برای آن سازمان و تا بازنشستگی پیش بینی شود و در زمان های مختلف مورد کنترل و هدایت قرار گرفته تا به سرانجام برسد.



وی با بیان اینکه سرمایه انسانی اصلی ترین سرمایه هر سازمان است، افزود: سرمایه هایی مثل امتیازات، اختیارات و مهندسی تنها در قید و سلامت سرمایه انسانی قابل اعمال و ارزشیابی است و اگر این سرمایه حفظ شد تمامی سرمایه ها جایگاه مخصوص به خود را پیدا خواهد کرد و در صورتی که سرمایه انسانی به بیراهه کشیده شود، مابقی سرمایه ها کار عادی خود را از دست می دهد.



مجتبایی خطاب به مسوولان انتظامی استان، بر تکمیل امنیت هوشمند، لزوم سهم دستگاه ها از امنیت، حرفه ای گرایی و فاصله از کارهای حجمی، شفافیت آماری، محور قرار دادن بهره وری، تقویت فرهنگ جهادی و نگاه راهبردی به پیشگیری از جرم تاکید کرد. ک/1



/7404/ 553

انتهای پیام /*


5743851
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور گفت: به همه مسئولان اعلام کرده‌ام که مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد و در این زمینه اقداماتی را هم انجام داده‌ایم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: تنها راه عملی برای بازگرداندن صلح به منطقه این است که شورای امنیت اسرائیل را مجبور به توقف جنگ در غزه کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای وارد قزاقستان شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به منظور شرکت در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای وارد آستانه پایتخت قزاقستان شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور با حضور در بخش‌هایی از مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران و استماع مشکلات این منطقه در زمینه‌های درمانی، آموزشی و بافت فرسوده، دستوراتی را برای رفع این موانع صادر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد، در جریان آخرین وضعیت این طرح و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر و نماینده ایران نزد سازمان‌های بین المللی در ژنو گفت: چندجانبه‌گرایی و دیپلماسی ستون‌های اساسی برای تقویت صلح و حفظ اصول مندرج در منشور سازمان ملل متحد و قوانین بین‌المللی هستند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دولت ارمنستان بر تصمیم خود مبنی بر افتتاح سرکنسولگری در تبریز تاکید کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مجلس گفت: ما رویکرد اقتصادی‌مان در حوزه مدیریتی را اعلام کردیم و تا روز یکشنبه برای دریافت برنامه دولت منتظر می‌مانیم، اما اگر برنامه و سیاست ارزی دولت ارائه نشود، مجلس جلسه خواهد گذاشت و طرح خود را ارائه می‌کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است