علمی فناوری 09:44 - 09 اسفند 1395
گلرو در گفت‌وگو با فارس:
عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل از برگزاری اولین دوره جشنواره نشریات دانشجویی مستقل با شعار «نقد آزادانه در چارچوب عقلانیت انقلابی» در نشست سالیانه این اتحادیه خبر داد.

ارائه «طرح دوفوریتی» نوعی مخالفت با آزادی بیان است/  برگزاری اولین دوره جشنواره نشریات دانشجویی مستقل

محمدرضا گلرومفرد عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، از برگزاری اولین دوره جشنواره نشریات دانشجویی مستقل در نشست سالیانه این اتحادیه خبر داد.

دبیر روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل افزود: با توجه به فضای موجود در کشور که برخی در پی سرکوب منتقدان هستند مهمترین مسئله حفظ روحیه نقادی در دانشجویان است که یکی از اهداف جشنواره نیز همین است.

گلرو مفرد با اشاره طرح دوفوریتی اخیر برخی از نمایندگان مجلس آن را نوعی مخالفت با آزادی بیان دانست و گفت: نمی‌توان روحیه نقد و مطالبه گری را از دانشجویان سلب کرد. با توجه به شرایطی که در آن هستیم شعار اولین دوره جشنواره نشریات دانشجویی مستقل را «نقد آزادانه در چارچوب عقلانیت انقلابی» انتخاب کردیم.

وی ادامه داد: مخاطبین این جشنواره تمام نشریات وابسته به دفاتر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل هستند و ثبت نام در جشنواره نیز در سایت mostaghel.ir انجام می‌شود. همچنین صاحبان اثر می‌بایست نسخه مکتوب آن را به نشانی اتحادیه ارسال کنند.



گلرو زمان برگزاری این جشنواره را نشست سالیانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل عنوان کرد و گفت: نشریاتی که در بازه زمانی سال تحصیلی 96-95 منتشر شده‌اند می توانند در ظرف زمانی 15فروردین ماه تا 15 اردیبهشت ماه 96 آثار خود را ارسال کنند.



گلرو در پایان با اشاره به دستور العمل برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی افزود: نحوه برگزاری جشنواره در این دستورالعمل آمده است و شرکت کنندگان در صورت داشتن هر گونه سوالی می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی از قبیل ایمیل و یا شماره تلفنی که در دستورالعمل برگزاری جشنواره آمده است سوال خود را مطرح کنند.


8862411
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: امتحانات نهایی باعث ایجاد عدالت آموزشی می‌شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس انجمن فیزیوتراپی کشور گفت: در سطح کشور ۴۰۰ فارغ التحصیل دکترای تخصصی فیزیوتراپی داریم.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان گفت: کود‌های بیولوژیک را می‌توان به صورت مستقیم و یا مخلوط با بقایای گیاه مزرعه مصرف کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» این سیاه‌چاله ستاره‌ای کشف‌شده که «گایا BH۳» نام دارد، در فاصله ۲۰۰۰ سال نوری از زمین قرار دارد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» نسخه‌ آزمایشی مرورگر ویوالدی برای ویندوز مبتنی‌ بر آرم منتشر شد در حالی که مدتی قبل شاهد انتشار کروم برای این پلتفرم بودیم.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» محققان آنچه را که به‌عنوان «خون‌آشام باکتریایی» توصیف می‌کنند، کشف کرده‌اند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» فضانوردان قرار است تلسکوپ «نایسر» ناسا را طی یک پیاده‌روی فضایی در اواخر سال جاری تعمیر کنند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فعلی سازمان سنجش گفت: رئیس جدید سازمان سنجش بعد از نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ معرفی می‌شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» گوشی‌های ردمی 13 5G و پوکو M7 پرو 5G محصولات اقتصادی جدید شیائومی هستند که احتمالاً با تغییرات جزئی نسبت به گذشته از راه می‌رسند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» گوشی‌های ردمی 13 5G و پوکو M7 پرو 5G محصولات اقتصادی جدید شیائومی هستند که احتمالاً با تغییرات جزئی نسبت به گذشته از راه می‌رسند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است