ورزشی 22:55 - 09 آبان 1393
تبریز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با انتقاد از نوع یارگیری این تیم در ابتدای فصل، گفت: تیمی که فصل قبل دهم شده بود باید برای فصل جاری به گونه ای بسته می شد که حداقل مقام نهم را امسال به دست آورد.

فراز کمالوند جمعه شب در کنفرانس خبری بعد از بازی با تراکتورسازی، اظهار کرد: با توجه به مقام خوب این تیم در فصل گذشته باید برای امسال نفراتی جذب تیم می شد که بتوانند جایگاه گسترش را ارتقا دهند اما متاسفانه چنین چیزی در باشگاه محقق نشده است.



وی با قدردانی از زحمات مهدی تارتار سرمربی سابق گسترش فولاد، افزود: اما باید اعتراف کرد که جذب پنج بازیکن از تیم های سقوط کرده و دو نفر از تیم های لیگ های پایین تر به هیچ عنوان در شان تیمی همچون گسترش فولاد نبود.



کمالوند با تاکید بر اینکه سقوط به دسته پایین تر بغل گوش گسترش فولاد است، یادآوری کرد: من این موضوع را به تمام بازیکنان نیز گفته ام که اکر کمی دیر بجنبند خطر سقوط را به شدت احساس خواهیم کرد.



وی ادامه داد: با توجه به وضعیت موجود تیم باید در نیم فصل دوم تغییرات اساسی در بین بازیکنان صورت پذیرد تا تیم در لیگ برتر حفظ شود و سهمیه تبریز از بین نرود. در این مسیر نیازمند کمک همه مسوولان، رسانه ها و هواداران هستیم.



کمالوند گفت: دربی امروز تراکتورسازی و گسترش فولاد از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار بود و برخلاف دربی های دیگر این بازی توانست تماشاگران تبریزی را راضی به منازل خود بفرستد.



وی اضافه کرد: وجود حداقل 10 موقعیت گل برای هر دو تیم نشان دهنده بازی مهیج و زیبای دو تیم بود و برخلاف تصور عده ای که پیش بینی بروز مسایل حاشیه ای را می کردند این دیدار در کمال آرامش و بدون کوچکترین حاشیه ای برگزار شد.



کمالوند با بیان اینکه هر دو تیم در این بازی ارایه کننده فوتبالی زیبا بودند، گفت: البته نتیجه این بازی می توانست متعادل تر شود و تیم ما نیز در نیمه دوم نسبت به نیمه نخست چهره ای قابل قبول از خود نشان داد اما برای بهتر شدن نیاز به تغییرات کلی داریم.



وی اظهار کرد: از اینکه سه امتیاز این بازی در تبریزماند خوشحالم و امیدوارم تراکتورسازی همچنان صدر جدول را از آن خود کرده و آن را از دست ندهد.



سرمربی گسترش فولاد تبریز از بازی زیبای تراکتورسازی به نیکی یاد کرد و افزود: من از اینکه تراکتور را چنین قوی می بینم بسیار به خود می بالم.



کمالوند کمبود بازیکن را یکی از معضلات بسیار مهم گسترش فولاد عنوان کرد و گفت: در این بازی به ناچار یکی از بازیکنان جوان خود را به میدان فرستادم که اتفاقا خود را به خوبی نشان داد.



وی یکی دیگر از مشکلات مهم تیم خود را روحیه باخت داشتن تیم بیان کرد و افزود: باید تلاش کنیم این معضلات را در سریع ترین زمان ممکن به حداقل رسانده و آنها را از بین ببریم.



دیدار تیم های گسترش فولاد و تراکتورسازی تبریز با نتیجه 3 بر 1 به نفع سرخپوشان به پایان یافت.



تراکتورسازان با این برد 27 امتیازی شد و همچنان صدرنشین لیگ برتر باقی ماند و گسترش فولاد نیز با یازده امتیاز در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار گرفت.



تراکتورسازی در هفته چهاردهم روز جمعه آینده در تبریز میزبان استقلال تهران است و گسترش فولاد روز پنج شنبه در تهران به مصاف پرسپولیس می رود.



7236/587**1613

انتهای پیام /*


5085120
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی از تیم‌های رده‌های پایین جدول خودشان را پیش باخته برابر سرخپوشان می‌بینند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم صنعت نفت آبادان بعد از دریافت گل اول متلاشی شد و نتوانست جبران کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های سری آ مزد عملکرد درخشان خود در فصل جاری مسابقات اروپایی را گرفتند و یک سهمیه برای لیگ قهرمانان اروپای سال آینده به این لیگ اضافه شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز پیگیری می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بایرلورکوزن رکورد شکست ناپذیری در فوتبال اروپا در قرن ۲۱ را جابجا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم های رم، آتالانتا و لورکوزن به جمع 4 تیم برتر لیگ اروپا راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های فیورنتینا و استون ویلا موفق شدند به جمع ۴ تیم برتر مسابقات لیگ کنفرانس اروپا راه یابند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم و خودم شکست برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومیتش توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نتیجه ۳ بر هیچ یک نتیجه عالی در فوتبال حساب می‌شود و از عملکرد بازیکنانم واقعا رضایت دارم.  

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است