استانی 15:44 - 29 شهریور 1393
سردار گزنی:
شیراز – خبرگزاری مهر: جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: زنگ مقاومت یک مهر ماه در مدارس شیراز به صدا در خواهد آمد.

زنگ مقاومت در مدارس فارس به صدا در می آید

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ابوالفضل گزنی ظهر شنبه در نشست خبری اعلام برنامه های هفته دفاع مقدس در استان فارس، گفت: بیش از یک هزار و 200 برنامه به مناسبت هفته بسیج در فارس اجرایی خواهد شد که نواختن زنگ مقاومت از جمله این برنامه است.

وی تصریح کرد: زنگ مقاومت در روز اول مهر ماه در مدارس استان به صدا در خواهد آمد.

جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه مسئول برگزاری رژه سال جاری ارتش است، یادآور شد: رژه نیروهای مسلح صبح 31 شهریور در مقابل مرکز زرهی شیراز به میزبانی ارتش برگزار می شود.

سردار گزنی در ادامه سخنان خود با اشاره به دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه های مختلف در استان فارس از دیگر برنامه های این هفته است که محوریت اصلی آنها نیز مباحث فرهنگی، نظامی و رزمی است.

وی افزود: آگاه ساختن مردم در خصوص فرقه های به وجود آمده نیز در دستور کار قرار دارد که در این راستا در شهرستان خنج و با محوریت اهل سنت منطقه نمایش اقتدار نیروهای بسیج برگزار می شود.

جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری نیز در دستور کار قرار دارد که یکی از آنها مسابقه وبلاگ نویسی با عنوان مردان آسمانی است.

سردار گزنی افزود: اجرای برنامه های محوری سبک زندگی با استفاده از حلقه های صالحین و همچنین بازدید از آسایشگاهای جانبازان را در دستور کار قرار داده ایم.

وی یادآور شد: اعزام بیمارستانهای صحرایی به مناطق سنی نشین جنوب استان را در دستور کار قرار داده ایم و همچنین 30 تیم پزشکی را در راستای ارائه خدمات رایگان برنامه ریزی کرده ایم.


4754294
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است