استانی 23:05 - 09 مهر 1393
فرماندار اندیمشک خبر داد
فرماندار شهرستان اندیمشک از آماده سازی و استقرار 15 دستگاه اتوبوس برای انتفال و جابجایی مسافران قطار در ایستگاه این شهرستان خبر داد.

استقرار 15 دستگاه اتوبوس برای جابجایی مسافران قطار در ایستگاه اندیمشک

حمیدرضا گودرزی دقایقی پیش در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار داشت: به دنبال خروج چهار واگن قطار باری و مسدود شدن راه آهن تهران - جنوب 15 دستگاه اتوبوس برای انتقال مسافران در ایستگاه راه‌آهن این شهرستان آماده شده است. این اتوبوس‌ها برای انتقال و جابجایی قطار اندیمشک به مشهد در ایستگاه راه‌آهن اندیمشک مستقر شده است.

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه در حال حاضر منتظر بازگشت قطار این مسیر به ایستگاه اندیمشک هستیم تا بتوانیم مسافران را جابجا کنیم، خاطرنشان کرد: با هماهنگی با فرمانداران شهرهای دورود و بروجرد تعداد 40 دستگاه اتوبوس نیز برای رساندن مسافران قطار در ایستگاه درود آماده شده است.

وی در پایان تصریح کرد: در حال حاضر نیروهای اداره‌کل راه‌آهن زاگرس با بسیج امکانات در حال تلاش برای بازگشایی این مسیر هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، راه‌آهن اندیمشک - دورود در محدوده استان‌های خوزستان و لرستان که از سال 1317 فعال بوده و تاکنون چند بار عملیات بازسازی روی آن انجام شده به دلیل فرسودگی همچنان نیازمند بازسازی است.

اداره‌کل راه‌آهن ناحیه زاگرس در استان خوزستان دارای 12 ایستگاه با حوزه استحفاظی 222 کیلومتر نقش مهمی در جابجایی بار و مسافر در شمال خوزستان، به تهران و مناطق مرکزی کشور دارد.


4853101
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است