استانی 00:06 - 02 آذر 1393
رئیس دانشگاه آزاد گچساران مطرح کرد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران گفت: طی شش ماه آینده تغییراتی اساسی در رشته‌های پزشکی این واحد دانشگاهی انجام می‌شود.

تغییرات اساسی در رشته‌های پزشکی دانشگاه آزاد گچساران

اسدالله ملک‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: تمرکز و سیاست دانشگاه آزاد گچساران توسعه تحصیلات تکمیلی بوده و در رشته‌های علوم پایه و مهندسی مسیر سی رشته‌ای را طی کرده است.

وی با بیان این‌که اگر علاقمندان به تحصیلات تکمیلی در داخل کشور جذب نشوند به دانشگاه‌های درجه دو و سه خارج می‌روند، افزود: این امر سبب خروج ارز زیادی از کشور شده در صورتی که با این مبالغ امکان ادامه تحصیل در بهترین دانشگاه های کشور فراهم است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران تصریح کرد: واحد گچساران با امکانات پیشرفته و دارا بودن افراد متخصص علمی و سابقه درخشان در رشته‌های فنی و مهندسی  می‌تواند به قطب رشته های نفت و گاز و شیمی منطقه تبدیل شود.

ملک‌زاده خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی کمر همت بسته تا دانشجویان را در مقاطع تحصیلات تکمیلی در داخل کشور تربیت کند و مانع از به هدر رفتن سرمایه‌ای ملی انسانی و مالی کشور شود.

وی با اشاره به انتصاب فارغ التصیلان این واحد دانشگاهی در پست‌های کلیدی و حساس گفت: این امر نشان از ریشه‌دار بودن این واحد دانشکاهی و کیفیت ارائه آموزش است.

ملک زاده با بیان این‌که در حال سرمایه‌گذاری در رشته‌های پزشکی هستیم، بیان کرد: طی 6 ماه آینده شاهد تغییراتی اساسی در این واحد دانشگاهی هستید.


5244368
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است