استانی 00:05 - 03 آذر 1393
سرپرست شهرداری زنجان خبر داد
سرپرست شهرداری زنجان از صدور مجوز برای فنس کشی توسط ارتش در زمین اطراف 22 بهمن خبر داد و گفت: این فنس کشی در راستای ساماندهی این زمین انجام می‌شود.

ساماندهی زمین‌های اطراف اتوبان 22 بهمن زنجان

اصغر عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه زمین موجود در اطراف اتوبان 22 بهمن زنجان متعلق به ارتش است، اظهار داشت: باز بودن اطراف این زمین مشکلاتی را به وجود آورده است.

وی به استقرار خودروهای سنگین در اطراف اتوبان 22 بهمن اشاره و اضافه کرد: این استقرار منظر شهری را زشت کرده است.

سرپرست شهرداری زنجان با اشاره به در نظر گرفته شدن یک زمین برای استقرار خودروهای سنگین در اطراف شهر زنجان گفت: باز بودن زمین ارتش و فراهم بودن زمینه برای استقرار این خودروها در آن مانع اراده رانندگان برای انتقال خودروهای خود به محل مورد نظر شده است.

این مسئول از صدور مجوز برای فنس‌کشی توسط ارتش در زمین مورد نظر خبر داد و گفت: این فنس‌کشی در راستای ساماندهی زمین مورد نظر در امور ساختمان سازی و همچنین جلوگیری از استقرار خودروهای سنگین در این منطقه انجام می‌شود.

عزیزی ساماندهی زمین‌های بایر اطراف اتوبان 22 بهمن را یادآور شد و افزود: فنس‌کشی برنامه‌ریزی شده این هدف را محقق می‌کند.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد رعایت حریم اتوبان 22 بهمن توسط ارتش در فنس‌کشی تأکید کرد: این حریم در فنس‌کشی انجام شده رعایت می‌شود.


5254004
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است