استانی 19:54 - 10 مهر 1401

خواص رسالت بزرگی بر عهده دارند و باید با شفافیت با مردم صحبت کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حسن عسکری یکشنبه شب در نشست با معتدمین، متنفذین و نخبگان شهرستان سنندج اظهار کرد: درگذشت خانم مهسا امینی همه ما را ناراحت کرد و همه ما متأسفیم که یک هموطن فوت کرده است اما باید بدانیم که اسم وی یک اسم رمز علیه انقلاب اسلامی ایران بود.

وی افزود: اسم رمز مهسا امینی فرصتی برای افرادی که کینه انقلاب اسلامی را در دل دارند فراهم کرد و شاهد توطئه افکنی های آنان بودیم.

فرماندار شهرستان سنندج تصریح کرد: اگر آنها حامی حقوق زنان هستند چرا در خصوص کشتار زنان و دختران افغانستان سکوت کرده اند.

عسکری افزود: خواص رسالت بزرگی بر عهده دارند و باید با شفافیت با مردم صحبت کنند و از جنایت گروهک‌های ضد انقلاب برای مردم توضیح دهند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد مجروحین نیروی انتظامی چند برابر اغتشاش گران است و این نشانه مدارا کردن با مردم است.

فرماندار شهرستان سنندج تصریح کرد: نظام در مقابل جوانان فریب خورده با رأفت و با مزدوران دشمن و عوامل ضد انقلاب با شدت برخورد خواهد کرد.

عسکری افزود: دشمنانی که علیه نظام اسلامی ایران حیله کنند اگر در آن سوی مرزها نیز باشند با آنها مقابله خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: نخبگان، معتمدین، متنفذین ما باید تلاش کنند اسلام رحمانی را آن طوری که در قرآن و سنت پیامبر آمده است به جوانان معرفی کنند.


11700931
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است