استانی 13:19 - 30 مرداد 1398

تبریز می تواند مرکزی برای حل مشکلات اقتصادی کشور باشد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد وحدتی ظهر چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه روسای سابق و جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی اظهار داشت: امروز پتانسیل های استان در حوزه صنعت بسیار بالا است و به خصوص با انتصاب آقای پورمحمدی به عنوان استاندار آذربایجان شرقی رابطه ای بین دانشگاه و صنعت به وجود آمده است که این امر پتانسیل بزرگی محسوب می شود که اگر در این شرایط، مشکلات معدن، صنعت و بازرگانی استان را حل نکنیم، ممکن است دیگر این موقعیت پیش نیاید.

وی ادامه داد: با حرکت های جهادی و شبانه روزی باید استان را به گونه ای پیش ببریم که الگویی برای کشور و جهان باشد.

وحدتی افزود: پیشه وران، بازرگانان و صنعتگران استان ثابت کرده اند که تبریز می تواند مرکزی برای نجات مشکلات اقتصادی کشور باشد.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس گفت: بازرگانان ما می توانند مشکلات کشور را حل کنند اما لازمه آن این است که بستر را آماده کرده و در زمان مراجعه به یک اداره، حل یک مشکل و یا دریافت مجوز سال ها و ماه ها طول نکشد.

وی با بیان اینکه بروکراسی اداری باید کنار گذاشته شود، گفت: باید مشکلات قانونی را در این حوزه برطرف کنیم تا این افراد علاوه بر شکوفایی صنعت و معدن در حل مشکلات اقتصادی کمک کننده کشور باشند.

گفتنی است در این مراسم، حبیب امین زاده به عنوان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان معرفی شده و از زحمات حسین نجاتی در این جایگاه قدردانی شد.


10214550
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است