اجتماعی 09:18 - 08 مهر 1399
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از تقدیر از آتش‌نشانان در مانور مشترک مدیریت بحران استان تهران با اتش نشانی های استان خبر داد.

تقدیر از آتش‌نشانان تهران در مانور مشترک

به گزارش ایسنا، منصور درجاتی در حاشیه برگزاری مانور مدیریت بحران استانداری تهران گفت: نخستین بار است که مدیریت بحران استان تهران بزرگداشت این روز را برگزار می‌کند چرا که از هفتم مهرماه سال گذشته تا هفتم مهرماه امسال بیشترین فعالیت و زحمات در سطح شهر تهران و کل استان تهران بر عهده آتش‌نشانان بوده به همین جهت مقرر شد که در مانور مشترک مدیریت بحران استانداری تهران تقدیری از آتش‌نشانان انجام شود.

وی ادامه داد: ظرف یک سال گذشته آتش‌نشانان فعالیت‌های گسترده‌ای که بعضا تجربه نخست آن‌ها بود در سطح استان تهران انجام دادند. سال گذشته در اغتشاشات آبان‌ ماه آتش‌سوزی‌هایی در سطح شهر اتفاق افتاد که مهار آن بر عهده آتش‌نشانان بود به شکلی که از ۳۳۴ جایگاه سوخت موجود در آن زمان ۲۹۰ جایگاه آسیب دید که البته سقف آسیب‌ها متفاوت بود اما آتش‌نشانان عملیات اطفا در این جایگاه‌ها را انجام دادند. همچنین در مراسم تشییع شهید سلیمانی آتش‌نشانان در سراسر مسیر حضور داشتند و خدمت‌رسانی می‌کردند.

وی تأکید کرد: در موضوع کرونا نیز ضدعفونی معابر بر عهده آتش‌نشانان قرار گرفت. علاوه بر این آتش‌سوزی‌های فصلی در سال گذشته با هیچ سالی قابل مقایسه نبود و آتش‌سوزی‌های غیرفصلی نیز باعث شد که این عزیزان زحمات زیادی را بکشند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به آتش‌سوزی در کلینیک سینامهر اطهر گفت: در این حادثه و آتش‌سوزی شرکت میهن که اخیرا اتفاق افتاد آتش‌نشانان ورود به موقع داشتند و موفق عمل کردند لذا با در نظر گرفتن مجموع این زحمات مقرر شد تقدیری از آن‌ها صورت بگیرد و عملیات مانور نیز در این مراسم به نوعی آموزشی تخصصی است.

وی با تأکید بر اینکه فعالیت آتش‌نشانان تداعی کننده دوران دفاع مقدس برای شهروندان است، افزود: در سطح استان تهران آتش‌نشانی‌ها از تکنولوژی‌های روز بهره‌مند هستند، اما آتش‌نشانی شهر تهران با برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف در داخل و خارج کشور از سطح بالاتری از آمادگی و تجهیزات برخوردار است.

انتهای پیام


10739291
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» چهار زندانی محکوم به مرگ سحرگاه چهارشنبه برای اجرای حکم در زندان قزل‌حصار پای چوبه دار رفتند، اما سه نفر از آنها با دریافت مهلت و قبول درخواست اعاده دادرسی درپرونده‌شان به سلول خود برگشتند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرد جنایتکار وقتی فهمید همسر اولش از ازدواج او باخبر شده وی را به باغی کشانده و به قتل رساند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس فتای کشور گفت: بر اساس رصد‌هایی که انجام گرفته است، حدود ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فضای مجازی بازداشت شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل جوان یک شرکت پخش کننده لوازم بهداشتی و آرایشی در برج بیست طبقه اش در محله کوهک با ۳۷ ضربه چاقو به قتل رسید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شهرداری تهران گفت: با توجه به گارانتی ۵ ساله تاکسی‌های برقی جدید نگرانی بابت خدمات پس از فروش آنها وجود نخواهد داشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» تفاهم‌نامه کمیته سه جانبه قضایی مقابله با تروریسم بین ایران، عراق و سوریه برای مقابله با تروریسم به امضا رسید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در پیامی درگذشت معاون اول دولت نهم را تسلیت گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» قاتلان اجاره‌ای که به دستور کارمند بانک و با دریافت ۱۰۰ میلیون تومان همسر وی را کشته بودند، بازداشت شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی‌آرتی به روال قدیم تغییر کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی‌آرتی به روال قدیم تغییر کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است