ورزشی 13:47 - 01 اردیبهشت 1393
تهران-ایرنا-رییس فدراسیون فوتبال گفت: باتمهیداتی که در حوزه تبلیغات اندیشیده شده پیش بینی می کنیم 80درصد هزینه ها از باشگاه ها طریق تبلیغات پرداخت شود.

علی کفاشیان امروز دوشنبه در مراسم معرفی مجری تبلیغات محیطی فوتبال یادآور شد که در سال های گذشته از این طریق فقط بین 30 تا 40 درصد از هزینه های فوتبال قابل پرداخت بود ولی با قراردادی که منعقد شده است به زودی شاهد اتفاقات خوبی در فوتبال خواهیم بود.



وی افزود: سازمان لیگ و رسانه ها باید به شرکت ایران نوین دراین کار بزرگ کمک کنندتا سود زیادی به دست آید و مطمئن باشید درسال های آینده این سود به فوتبال کشور باز خواهد گشت.



وی گفت: پیش بینی می کنم درسال جاری با توجه به درآمد زایی که شده است 80 درصد هزینه های باشگاه از این طریق پرداخت شود



کفاشیان درباره میزان قرارداد قبلی فدراسیون فوتبال نیز اظهارداشت: قرارداد قبلی که سه سال اعتبار داشت 18 ونیم میلیارد تومان بوده است.



کفاشیان درباره بازیکنان ملی پوشی که فهرست نام آنان از اردوی تیم ملی درآفریقای جنوبی کنار گذاشته است نیز گفت :با کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی تفاهم کردیم تا باشگاه هایی که درجام باشگاه های آسیا هستند از ملی پوشان خود استفاده کنند و بعد ازاین رقابت ها ملی پوشان خود را دراختیار تیم ملی قراردهند. بدین ترتیب هیچ بازیکنی از جمله بازیکنان تیم سپاهان از این فهرست خط نخورده است.



رییس فدراسیون فوتبال در مورد آخرین وضعیت نلو وینگادا سرمربی تیم فوتبال امید نیز گفت: مشکل مالیاتی این مربی به زودی حل و تا آخر این هفته او به ایران می آید.



کفاشیان درباره اختلاف نظر بین محمد مهدی نبی سرپرست تیم ملی با و کی روش سرمربی این تیم نیز گفت :مشکلی در این زمینه وجود ندارد . شب گذشته در تماس تلفنی که با کی روش داشتم او از اردوی آفریقای جنوبی رضایت کامل دارد همچنین مقرر شد تیم ملی 4 روز زودتر به ایران باز گردد تا کار خود را با قدرت درتهران ادامه دهد.



وی در پاسخ به سووال دیگری مبنی برشکایت علی فتح اله زاده از کی روش نیز گفت: احساس نمی کنم این کار صورت گیرد.



کفاشیان همچنین در مورد شفاف سازی قراردادها نیزتاکید کرد: آماده شفاف سازی بیشتر هستیم ولی معتقدم شفاف سازی باید درسایر اقشار جامعه نیز وجود داشته باشد. برخی از بازیکنان لیگ برتر در نیم فصل پیشنهاد های میلیاردی از خارج از کشور داشتند که ما گفتیم درایران بمانند مانند نکونام که پیشنهاد 5 میلیاردی داشت اما درایران ماند و این پیشنهاد ها را رد کرد.



رییس فدراسیون فوتبال یادآور شد : امروز و درفوتبال حرفه ای دنیا رقم قراردادها بسیار بالاست ولی ما شفاف سازی کردیم تا ذهنیت مردم اصلاح شود.



کفاشیان در مورد ارقام قراردادهای کادرفنی وبازیکنان در فصل آینده نیز افزود: دراین رابطه با مسوولان باشگاه ها نشست برگزار خواهیم کرد تا قراردادها تعدیل شود واگر بازیکنی پیشنهادی بالاتر در خارج از کشور داشت اورا تشویق می کنیم تا فوتبال خود را درخارج از کشور ادامه دهد ولی درنهایت این مبالغ باید تعدیل شود. البته باید اضافه کنم مبلغ قرارداد بازیکنان یک بحث مدیریتی است و هیچ بازیکنی از مبلغ بالا بدش نمی آید.



به گفته وی فوتبال ایران اکنون به سمت حرفه ای شدن پیش می رود و ما چاره ای نداریم با این موج هماهنگ شویم.



او درخصوص حق پخش تلویزیونی نیز تصریح کرد: حق پخش فعلی به هیچ وجه واقعی نیست و باید واقعی شود از طرف دیگر نیز سازمان لیگ نیز درتلاش است تا کیفیت فنی لیگ را بالا ببرد.



ورزشی **1067 **9118 **1581

انتهای پیام /*


3538696
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی با چند ملی پوش شانس کسب سهمیه المپیک دیدار و گفت و گو کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت و انتخابی تیم ملی با معرفی نفرات برتر در بخش پسران به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی از تیم‌های رده‌های پایین جدول خودشان را پیش باخته برابر سرخپوشان می‌بینند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم صنعت نفت آبادان بعد از دریافت گل اول متلاشی شد و نتوانست جبران کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های سری آ مزد عملکرد درخشان خود در فصل جاری مسابقات اروپایی را گرفتند و یک سهمیه برای لیگ قهرمانان اروپای سال آینده به این لیگ اضافه شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز پیگیری می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بایرلورکوزن رکورد شکست ناپذیری در فوتبال اروپا در قرن ۲۱ را جابجا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم های رم، آتالانتا و لورکوزن به جمع 4 تیم برتر لیگ اروپا راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های فیورنتینا و استون ویلا موفق شدند به جمع ۴ تیم برتر مسابقات لیگ کنفرانس اروپا راه یابند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم و خودم شکست برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است