استانی 12:15 - 16 اردیبهشت 1395
استاندار گلستان:
استاندار گلستان با تأکید بر اهمیت مباحث اقتصاد مقاومتی به‌عنوان مطالبه مقام معظم رهبری و مردم، گفت: جامعه کارگری در دو رکن اصلی اقتصاد مقاومتی یعنی درون‌زایی و مردمی کردن اقتصاد تأثیر بسزایی دارد.

جامعه کارگری عامل تأثیرگذار درون‌زایی «اقتصاد مقاومتی» است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه گلستان، دکتر «حسن صادقلو» در همایش تبیین نقش کارگران در اقتصاد مقاومتی و امتنان از نخبگان جامعه کار و تلاش، ضمن تبریک روز جهانی کار و مبعث حضرت رسول اکرم(ص)، تصریح کرد: دانش بنیان بودن تولیدات، کار مضاعف، نوع رابطه با کارفرما، کیفیت بخشی به تولیدات، اخلاق مناسب و درک شرایط محیطی کار از سوی جامعه کارگری می تواند در عامل درون‌زایی اقتصاد مقاومتی موثر باشد.

وی نظام ارزشی در عالم هستی را از دیدگاه خداوند کار دانست و افزود: بنیان ارزش‌گذاری بر مبنای کار است و کار همچون جلوه‌ای از جلوه‌های حق تعالی است.

وی با بیان اهمیت کار و کارگران در آموزه‌های دینی و نظام ارزشی اسلامی، یادآور شد: کارگران مجاهدان فی سبیل ا... و شهیدان زنده‌اند و در معارف دینی ما تعابیر بسیار فرهیخته‌ای نسبت به آنان عنوان شده که ما باید بر اساس آن بایدها و نبایدها و رفتارهای خود را با این قشر تنظیم کنیم.

استاندار گلستان با تأکید بر اهمیت جامعه کارگری در سطح دنیا، خاطر نشان کرد: جامعه کارگری یکی از بال‌های اراده‌ی جهانی است و می‌تواند موجبات رشد یا سقوط جامعه را موجب شود.

صادقلو مطالبات جامعه کارگری را بحق دانست و گفت: ادبیات دولت با جامعه کارگری سازگار است و همواره نسبت به حل مشکلات این قشر توجه وجود دارد.

وی با اشاره به همراهی جامعه کاگری استان ابراز امیدواری کرد با همکاری این قشر گلستان بتواند اقدامات مناسبی را در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل صورت دهد.

هم‌چنین در همایش تبیین نقش کارگران در اقتصاد مقاومتی و امتنان از نخبگان جامعه کار و تلاش، دکتر منصوری معاون کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاع اجتماعی نیز حضور داشت.

انتهای پیام


7870253
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است