فرهنگی‌هنری 18:42 - 08 مهر 1399
محسن حاجی میرزایی (وزیر آموزش و پرورش)، سه شنبه ـ هشتم مهرماه ـ (۲۹ سپتامبر ۲۰۲۰) با حضور در شبکه جام جم درباره مدرسه تلویزیونی و آموزش برخط، با بینندگان جام جم گفتگو می کند.

وزیر آموزش و پرورش درباره مدرسه تلویزیونی صحبت می کند

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی جام جم، با آغاز سال تحصیلی جدید و شیوع ویروس کرونا، برنامه «جمع ایرانی» از محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، دعوت کرده و درباره تشکیل مدرسه تلویزیونی، آموزش برخط و نقاط ظعف و قوت نرم افزار شاد با او گفتگو می شود.

اجرای این برنامه را فاطمه آل عباس و مهبد قناعت پیشه بر عهده دارند.

«جمع ایرانی»، هر شب ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به وقت تهران برابر با ساعت ۲۱ به وقت اروپای مرکزی به صورت زنده از شبکه جهانی جام جم پخش می شود.

 

انتهای پیام


10740693
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» اعضای ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در جلسه با وزیر کشور و معاون گردشگری از آمادگی کامل برای میزبانی از گردشگران خبر دادند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» علیرام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون در ویژه برنامه سال تحویل شبکه سه از پخش مردان آهنین خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» انیمیشن «پسر و مرغ ماهیخوار» ساخته «هایائو میازاکی» از جمله معدود آثار غیرچینی است که مجوز اکران در این کشور را دریافت کرده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رویداد توانمندسازی و بازارچه صنایع دستی «تکوک» افتتاح شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی نظارتی به بررسی تشکیل فهرست آثار واجد ارزش و معیارهای ثبت آثار تاریخی و فرهنگی پرداخت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی از تلاش هنرمندان و دست‌اندرکاران تئاتر در مسیر ارتقای سطح فرهنگ جامعه، قدردانی کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» خزاعی از اجرای طرح ویژه اکران فوق‌العاده سینما‌ها در تعطیلات نوروز که مقارن با ماه مبارک رمضان است، خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» بخشی زاده گفت: رویکرد ما در رادیو، تقویت برنامه‌های گفتگو محور، استقبال از نوآوری در ساختار برنامه سازی، نقد مستقل و اشاعه نشاط است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام عادل گفت: الان در ایام عید هر شب امکانِ اسکان ۴۰۰ هزار نفر در سطح کشور در زائرسراهای امامزادگان فراهم است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام عادل گفت: الان در ایام عید هر شب امکانِ اسکان ۴۰۰ هزار نفر در سطح کشور در زائرسراهای امامزادگان فراهم است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است