اجتماعی 01:39 - 10 مرداد 1393
اشراف‌زادگان آلمانی از اواخر سده‌های میانی، شروع به ساخت قصر به‌جای قلعه کردند. آنها می‌خواستند به این وسیله قدرت خود را نمایش دهند. امروزه این کاخ‌ها تبدیل به آثار دیدنی شده‌اند.

تصاویر/ زیباترین کاخ های آلمان



قصر Neuschwanstein معروف‌ترین قصر آلمان است. سالانه حدود 1.5 میلیون نفر از این کاخ بازدید می‌کنند. لودویگ دوم، پادشاه بایرن، از سال ۱۸۶۹ دستور ساخت این کاخ را داد. او قصد داشت رویای خود از یک قصر سده‌های میانی را بر آورده کند. الگوی ساخت این کاخ، قلعه آیزناخ (Eisenach) بوده است.

   تصاویر/ زیباترین کاخ های آلمان

کاخ Albrechtsburg در شهر مایسن (Meisen) قدیمی‌ترین کاخ آلمان است. شهریار زاکسن، فریدریش آگوست اول، که او را "آگوست قدرتمند" می‌نامیدند، در سال ۱۷۱۰ دستور ساخت این کاخ را در شهر مایسن داد. شهر مایسن، (Meisen)  اولین شهر تولیدکننده ظروف چینی در اروپا بوده و محصولات چینی این شهر بسیار معروف و گرانقیمت هستند. این کاخ در فاصله ۲۵ کیلومتری شهر درسدن (Dresden) واقع شده است و اکنون دارای یک موزه است.

تصاویر/ زیباترین کاخ های آلمان

 

قصر هایدلبرگ یکی از کاخ‌های باستانی آلمان است. این قصر که علامت شهر هایدلبرگ است، یکی از مقرهای حکومت پادشاهان آلمان بوده است. این قصر که در ارتفاع ۸۰ متری مشرف به منطقه قدیمی شهر بنا شده است، توسط سربازان لویی چهاردهم خراب شد. کاخ هایدلبرگ اکنون معروف‌ترین مخروبه ‌آلمان است.

تصاویر/ زیباترین کاخ های آلمان

کاخ آبی Glücksburg واقع در خلیج فلنزبورگ  (Flensburg)، شهر شمالی آلمان است. این قصر جزو مهم‌ترین بناهای رنسانس در شمال آلمان است. کاخ Glücksburg در قرن ۱۹ میلادی مقر مسکونی پادشاه دانمارک بود.

تصاویر/ زیباترین کاخ های آلمان 

پادشاه پروس، فریدریش دوم، برای اینکه بتواند در محیطی آرام به فعالیت‌های موسیقی و فلسفی خود بپردازد، در قرن ۱۸ میلادی دستور ساخت یک قصر تابستانی را بر اساس طرحی داد که خود کشیده بود. این قصر تابستانی "سن سوسی" (San Soussouci) نام دارد و در شهر پوتسدام (Potsdam) واقع است. این کاخ به همراه پارک آن، از سال ۱۹۹۰ جزو میراث جهانی یونسکو به شمار می‌رود.

تصاویر/ زیباترین کاخ های آلمان  

قصر Augustusburg واقع در شهر برول (Brühl) – شهر کوچکی بین بُن و کلن – یکی از زیباترین مقر حکومتی قرن ۱۸ میلادی بوده است. سبک این ساختمان به زمان روکوکو برمی‌گردد. این قصر از سال ۱۹۴۹ به بعد، مقر میهمانان دولت آلمان غربی بوده است. کاخ Augustusburg از سال ۱۹۸۴ جزو میراث جهانی یونسکو است.

تصاویر/ زیباترین کاخ های آلمان 

قصر شورین (Schweriner Schloss) در جزیره‌ای در دریاچه شورین واقع شده است. دوک‌های منطقه مکلنبورگ آلمان در میانه قرن ۱۹ میلادی آن را طراحی کردند. حدود ۱۰۰۰ سال پیش در این‌جا حتی یک قلعه اسلاویانی وجود داشت. امروزه این ساختمان پارلمان ایالتی استان مکلنبورگ-فورپومرن آلمان است.

  تصاویر/ زیباترین کاخ های آلمان

 ملکه هانوفر در سال ۱۸۵۷ ، ۳۹ ساله شد. پادشاه جورج برای روز تولد وی به او این قصر را هدیه کرد که کاخ Marienburg نام گرفت. البته زمان تولد ملکه این کاخ هنوز ساخته نشده بود و تکمیل آن ده سال طول کشید. کاخ Marienburg هنوز هم متعلق به دودمان وِلف (Welfen) است.

 تصاویر/ زیباترین کاخ های آلمان

 قصر  Moyland (به زبان هلندی: کشور زیبا) در نزدیکی شهر کلوه (Kleve) در استان نوردراین-وستفالن واقع در غرب آلمان است. این کاخ در قرن ۱۷ میلادی از یک بنای قرون وسطی‌ای به یک ساخت سبک باروک تبدیل گشت. این قصر امروزه دارای یک موزه از اثرات هنری Joseph Beuys است.

4363033
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۴۶۹ میلیون تردد در جاده‌های کشور ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار منطقه ۶ شهر تهران جزئیات احداث ۳ پارکینگ بیمارستانی را در جوار ۳ بیمارستان مهم تهران اعلام کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» یک روانشناس از رابطه‌ای که انتها ندارد و با شکست رو‌به‌رو می‌شود، گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که با استفاده از دستگاه‌های خودپرداز اقدام به کلاهبرداری می‌کرد خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک مالخر حرفه‌ای در شرق استان تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای ترافیک استان تهران گفت: از ابتدای شروع فعالیت ستاد خدمات سفر تا ۷ فروردین ماه ۳ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۴۰۴ حجم تخلفات ناشی از سرعت غیرمجاز در استان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پارک ملی توران گفت: اعلام آمادگی و مشارکت مردم در طرح حفاظت از یوز در ایام نوروز بی سابقه و تاریخی بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همکاری بسیار مناسبی بین پلیس راهور تهران بزرگ با دستگاه‌های اجرایی و دخیل در برگزاری روز جهانی قدس در سال ۱۴۰۳ وجود دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف پژو پارس با تریلر خبر داد و گفت: راننده خودرو سواری در این حادثه جان باخت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام تهمیدات ترافیکی شب‌های قدر گفت: تردد کامیون‌ها در هر سه شب و فعالیت‌های عمرانی و حفاری ممنوع است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است