استانی 14:26 - 30 مرداد 1393
مدیر طرح و برنامه منطقه ثامن شهرداری مشهد:
مدیر طرح و برنامه منطقه ثامن شهرداری مشهد گفت: کمیته نامگذاری معابر، مکان‌های عمومی و ساختمان‌های طرح نوسازی و بهسازی پیرامون حرم مطهر امام رضا(ع) با هدف انتخاب نام‌های مناسب برای بافت پیرامون حرم مطهر رضوی ایجاد شده است.

کمیته نامگذاری معابر بافت پیرامون حرم رضوی تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی منطقه ثامن شهرداری مشهد، محمدحسین طباطبایی با اشاره به تشکیل کمیته نامگذاری معابر، مکان‌های عمومی و ساختمان‌های طرح نوسازی و بهسازی پیرامون حرم مطهر امام رضا(ع)، اظهار کرد: این کمیته با هدف انتخاب نام‌های نیکوی متناسب با مکان‌ها از نظر موقعیت و پیشینه تاریخی آن ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه نخستین مرحله نامگذاری پروژه‌های طرح نوسازی و بهسازی پیرامون حرم مطهر رضوی در اواخر سال 1379 توسط دفتر طرح و برنامه با همفکری مدیران و کارشناسان سایر حوزه‌های سازمان مجری انجام شده است، گفت: اسامی انتخاب شده در نقشه طرح مصوب درج و به تمام مدیران، مشاوران و سرمایه‌گذاران ابلاغ شد. 

طباطبایی ادامه داد: مبنای این نامگذاری‌ها، اسامی قرآنی، مذهبی، پیامبران و صالحین، شهدا، نام‌های زیبا، قدیمی، محلی، مشاهیر بزرگ و تقاضای سرمایه‌گذار بوده است.

مدیر طرح و برنامه منطقه ثامن شهرداری مشهد بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده توسط دفتر طرح و برنامه، نامگذاری بخشی از معابر و خیابان‌های طرح مصوب نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی در اسفند ماه سال 1380 توسط کمیته نامگذاری شهرداری مشهد انجام و متعاقبا توسط شورای شهر مشهد به تصویب نهایی رسید.


4529236
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است