استانی 02:31 - 07 آذر 1393
جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان:
جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان خواستار نقش‌آفرینی هرچه بیشتر هنرمندان و خبرنگاران متعهد بسیجی در عرصه روشنگری و بصیرت‌بخشی در جامعه شد.

نقش هنرمندان و خبرنگاران متعهد بسیجی در جامعه پررنگ‌تر شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار حمزه فلاح پنجشنبه شب در مراسم گرامیداشت هفته مبارک بسیج و شب شعر و مداحی که با حضور قشر بسیج هنرمندان و رسانه استان کردستان در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: در 5 آذرماه سال 58 به فرمان امام خمینی (ره) شاهد تشکیل نهاد انقلابی بسیج بودیم.

وی افزود: این نهاد مردمی در تمامی صحنه‌ها حضوری فعال و دشمن‌شکن داشته و همواره به عنوان سدی مستحکم در برابر تهدیدات داخلی و خارجی ایستاده است.

جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: فرهنگ و تفکر بسیج در طول عمر با برکت نظام مقدس اسلامی ایران همواره گره‌گشا بوده و دستاوردهای عظیم فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی کشور در سایه همین تفکر والا محقق شده است.

سردار فلاح خاطرنشان کرد: بسیج در تمامی عرصه‌ها نقشی فعال داشته و انتظار می‌رود شاهد نقش‌آفرینی هرچه بیشتر هنرمندان و خبرنگاران متعهد بسیجی در مقابله با هجمه‌های فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان باشیم.

وی افزود: دشمنان با تمام توان تبلیغاتی و رسانه‌ای خویش به جنگ با ارزش‌ها و مبانی هویت‌بخش اسلامی آمده‌اند و در این راستا با زبان هنر می‌توان رسا‌ترین پیام‌های آگاهی‌بخشی را به جامعه منتقل کرد.

جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان بر نقش‌آفرینی هرچه بیشتر هنرمندان و خبرنگاران متعهد بسیجی در راستای روشنگری و اطلاع‌رسانی به مردم تأکید کرد و گفت: تشکیل سازمان بسیج رسانه برای حمایت از خلق آثار فاخر رسانه‌ای و پشتیبانی از تلاش‌های فعالان رسانه‌ای بوده و با تمام توان از فعالیت‌ها در این عرصه حمایت می‌کنیم.

فلاح اظهار داشت: با توجه به اینکه شکل هجمه‌های دشمنان علیه ارزش‌های والای انقلاب اسلامی تغییر کرده، حضور بسیج برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی باید پررنگ‌تر و هدفمندتر از گذشته باشد و در این راستا نیز بسیج رسانه می‌تواند نقش ویژه‌ای را ایفا کند.

به گزارش فارس، در ادامه این مراسم نیز جمعی از هنرمندان، مداحان و خبرنگاران بسیجی استان تجلیل به عمل آمد و جمعی از شعرا و ادبای کردستانی به قرائت آثار ادبی خود پرداختند.


5286860
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است