گوناگون 06:30 - 02 خرداد 1394
آیا رقابت خودروسازان به رقابت سرخابی‌ها تبدیل می‌شود؟
ورود خودروسازان به مزایده چهارم باشگاه استقلال و پرسپولیس، اخبار تایید نشده حضور خودروسازان به عنوان خریداران سرخابی‌ها را تایید کرد. سایپا خریدار باشگاه پرسپولیس است و ایران‌خودرو خریدار باشگاه استقلال.

گروه ورزش؛ با اینکه برخی بر این باور هستند که سایپا و ایران‌خودرو دولتی هستند و جزو شرکت‌های واگذاری به بخش خصوصی به حساب نمی‌آیند، اما طبق قانون خودروسازان در بخش خصوصی هستند. موضوعی که می‌تواند خودروسازان را به سرخابی‌ها نزدیک‌تر کند.

به گزارش بولتن نیوز؛ نکته جالب اینکه خریداران بیشتر از باشگاه پرسپولیس استقبال کردند و همین مسئله در سه مزایده قبلی حتی نماینده‌های مجلس شورای اسلامی را هم نگران کرده بود. طوری که مقداد نجف‌نژاد، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال که از نمایندگان مجلس به حساب می‌آید، نسبت ورود مجلس برای واگذاری باشگاه استقلال از تدابیر لازم سخن گفته بود.

مدیرعامل ایران‌خودرو طرفدار قدیمی استقلال است

با همه اینها، باشگاه استقلال در حال حاضر ایران‌خودرو را به عنوان جدی‌ترین خریدار خود دارد. البته مدیرعامل ایران‌خودرو چندی پیش حضور این کارخانه در مزایده سرخابی‌ها را تکذیب کرد، اما حالا قضیه فرق می‌کند. گفته می‌شود مدیریت ایران‌خودرو علاقه زیادی به خریداری باشگاه استقلال دارد؛ یعنی از طرفداران قدیمی آبی‌های پایتخت نیز محسوب می‌شود و نسبت به سایپا، اراده جدی تری برای خرید یکی از باشگاه های بزرگ پایتخت را دارد.

اکنون اگر خودروسازان بتوانند در مزایده موفق شوند، رقابت و کری‌خوانی‌های این دو باشگاه نیز تنها از جنس فوتبال نخواهد بود. زیرا سایپا و ایران‌خودرو در زمینه صنعت خودرو با هم رقابت دارند.


6423187
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است