گوناگون 16:48 - 04 آذر 1394
معاون بسیج ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه بیسجیان پیشگامان و توسعه دهند گان همه خوبی ها هستند گفت: آنان با اعمال و رفتار خود در عرصه های مختلف این ماموریت سنگین را به خوبی انجام داده اند.

معاون بسیج ستاد کل نیروهای مسلح:

به گزارش ایرنا، سردار علی حسین صالحی در اجتماع بزرگ بسیجیان با عنوان «شکوه ایستادگی» که با حضور بسیجیان قشرهای مختلف کیش در زمین فوتبال مجموعه ورزشی میرمهنا برگزار شد به حضور بسیجیان در صحنه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت : بسیجیان باید با سلوک خویش در خانواده و اجتماع و در راهی که به خود کفایی منجرمی شود گام بردارند و الگویی برای اقتصاد پویا در جهان شوند.

وی با بیان اینکه فضای مجازی یکی دیگر از راه های نفوذ دشمن به جمهوری اسلامی است گفت: بسیج نه تنها باید با آن مقابله کند بلکه باید در این عرصه مروج ارزشهای دینی ، اخلاقی و معرفی اسلام ناب محمدی باشد.

سردار صالحی به سخنی از امام راحل اشاره کرد و گفت : ایشان فرمودند «امروز جهان تشنه فرهنگ اسلام ناب محمدی است » و لازمه تحقق این مهم این است که در همه جهات دینی ، اخلاقی، معرفتی ، بصیرتی ، علمی ، مهارتی تلاش کنیم و پیشگامان حرکت باشیم.

وی گفت: بسیج نیرویی است که به فرمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب پا به میدان گذاشت و هم اکنون سرمایه عظیمی است که در مقابل بدخواهان ایستادگی می کند.

این مسئول نظامی، بسیج را مورد توجه تمامی مستضعفان جهان دانست و افزود : هر کشوری که بخواهد در مقابل استکبار ایستادگی کند از ایران اسلامی الگو می گیرد.

سردار صالحی مقابله با ناهنجاری و حرکات مسموم خارجی را از دیگر صحنه هایی عنوان کرد که بسیج در بعد از دفاع مقدس با آن مواجه است و باید در این زمینه دقت لازم را داشته باشد.

وی به وظایف مهم امروز بسیج در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت : امر به معروف و نهی از منکر مهمترین حوزه ای است که باید همه مردم در مورد آن احساس وظیفه کنند تا ناهنجاری های اجتماعی که چهره اسلام را مخدوش می کند از بین برود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش در این مراسم گفت : این همایش نماد ایستادگی بسیجیان در جزیره کیش است که با آمادگی کامل و جان افشانی همواره از آرمان ها و ارزشهای انقلاب دفاع می کنند.

سرهنگ حسن صنعتکاران افزود: بسیجیان با حضور در اقشار مختلف ، دانشجویی ، دانش آموزی و ادارات در همه نقاط کشور پویا و زنده و گوش به فرمان رهبرمعظم انقلاب آماده برای انجام ماموریت های محوله هستند.

وی با بیان اینکه بسیج پاک ترین و آماده ترین انسان برای مبارزه در راه خدا است اظهار داشت :بسیج با روحیه جهادی و شهادت طلبی و از تفکرات ناب امام خمینی (ره ) بوجود آمده است.

اجتماع بزرگ بسیجیان با عنوان همایش «شکوه ایستادگی» روز چهارشنبه با حضورسرهنگ بیگی معاون عملیات بسیج مستضعفین،حجت الاسلام حسن علیدادی امام جمعه کیش ، شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت، ابراهیم رضوانی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش و تعدادی از فرماندهان نظامی و انتظامی ، روسای ادارات و بسیجیان در زمین فوتبال مجموعه ورزشی میرمهنا برگزار شد.

هفته بسیج (سالروز تشکیل بسیج مستضعفین) از 29 آبان ماه آغازمی شود و تا پنجم آذر ماه در کشور ادامه دارد.


7428918
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است