استانی 13:42 - 23 دی 1395
رئیس پلیس‌راه کشور خبر داد:
کرج - رئیس پلیس‌راه کشور از کاهش ۳۸ درصدی تصادفات جاده‌ای طی ۱۰ سال گذشته خبر داد.

کاهش ۳۸ درصدی تصادفات جاده‌ای کشور طی ۱۰ سال گذشته

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدحسین حمیدی ظهر پنجشنبه در آئین تودیع و معارفه رئیس پلیس‌راه استان البرز اظهار کرد: با تمهیدات به‌کارگیری شده توسط پلیس‌راه و تعامل و همکاری نزدیک با سایر دستگاه‌های خدمات رسان و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در حوزه راه و کنترل رانندگان، شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی کشور ازجمله البرز بوده‌ایم.

وی ادامه داد: در خصوص تصادفات جاده‌ای با توجه به شاخص‌های بین‌المللی و نرخ رشد جمعیت و وسایل نقلیه ایران در میزان تصادفات رتبه پنجم را در دنیا دارد.

سردار حمیدی خاطرنشان کرد: تردد عابران پیاده در محل‌های پرخطر جاده‌ای و همچنین وسایط نقلیه سنگین ازجمله مهم‌ترین مشکلات موجود در محورهای مواصلاتی البرز است.

رئیس پلیس‌راه کشور با اشاره به موقعیت جغرافیایی جاده‌های استان البرز گفت: با توجه به شرایط نامساعد جوی و مسائلی نظیر ریزش بهمن و کوه در جاده‌های البرز، با به حداقل رساندن توقف‌ها در نقاط پرخطر و همچنین به‌کارگیری اقدامات ایمنی و امنیتی شاهد کاهش مشهود خسارات در راه‌های این استان خواهیم بود.

سردار حمیدی گفت: عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از جانب شهروندان و تخطی از سرعت مطمئنه باعث بروز تصادفات و حوادث جبران‌ناپذیر می‌شود.

وی افزود: با اقداماتی نظیر بالا بردن ضریب اصطکاک در جاده‌ها بخصوص آزادراه‌ها نیز می‌توان در کاهش تصادفات و افزایش ایمنی جاده‌ها مؤثر بود.

رئیس پلیس‌راه کشور در ادامه این مراسم از زحمات سرهنگ رضا اکبری رئیس پلیس سابق راه البرز تشکر و برای سرهنگ رضا معظمی گودرزی که عهده‌دار این مسئولیت شدند آرزوی موفقیت کرد.


8654768
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است