استانی 17:49 - 21 مرداد 1399

حل مشکلات مردم با نگاه بی‌تعارف خبرنگاران امکان‌پذیر می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی کرامتی ظهر امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری مهر خراسان شمالی اظهار کرد: همواره خبرنگاران ابعادی که مسئولان نمی‌بینند را می‌بینند که این امر بسیار مفید است.

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری خراسان شمالی انتشار اطلاعات به روز را ویژگی مهمی در رسانه‌ها دانست و ادامه داد: باید بتوانیم مشکلات مردم را شناسایی کنیم که این امر به واسطه حضور رسانه‌ها انجام می‌شود.

وی ایجاد مسیر حرکت مدیران را دیگر وظیفه خبرنگاران عنوان کرد و افزود: باید بپذیریم که با تعارف مشکل مردم آنالیز و حل نمی‌شود لذا به نگاه تیز بین و بی تعارف خبرنگاران نیاز داریم.

کرامتی بیان کرد: هر چقدر نقد خبرنگاران حرفه‌ای تر و دقیق‌تر باشد، مسئولان آن نقد را بیشتر مورد توجه قرار می‌دهند.

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری خراسان شمالی تصریح کرد: در دفتر بازرسی استانداری از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم تا داده‌های به دست آمده پایش شوند؛ البته رسانه‌ها داده‌های پایش شده و دقیقی را به ما ارائه می‌دهند.

وی در انتها گفت: ارتباط بین مردم و مدیران برای افزایش بیان مشکلات را در پیش گرفته‌ایم و راه اندازی سامانه ۱۱۱ در همین راستا است.


10662844
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است