استانی 13:34 - 14 فروردین 1399
نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در گیلان عنوان کرد
ایسنا/گیلان نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در استان گیلان گفت: از مردم فهیم استان گیلان جهت حضور در منازل خود در روز طبیعت نهایت تشکر را دارم زیرا نشان دادند که همدل شده اند تا بیماری کرونا را هر چه زودتر شکست دهند.

مردم برای شکست کرونا همدل شدند/ غربالگری ۸۵ درصدی مردم گیلان

محمد حسین قربانی امروز در حاشیه اهدای محموله ۱۰ هزار لیتری مواد بهداشتی به مراکز بهداشت و درمان گیلان که توسط سپاه انجام شد؛ با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت امام زمان (عج) اظهار کرد: از مردم فهیم استان گیلان جهت حضور در منازل خود در روز طبیعت نهایت تشکر را دارم زیرا نشان دادند که همدل شده اند تا بیماری کرونا را هر چه زودتر شکست دهند.

وی با تشکر از اقدامات سپاه قدس گیلان جهت کمک به کادر بهداشت و درمان استان افزود: سپاه قدس گیلان در تمام این ایام در کنار کادر بهداشت و درمان بوده و با حضور پاسداران و بسیجیان در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کمک شایانی به این حوزه کرده است.

نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در استان گیلان با اشاره به کمک سپاه قدس گیلان در حوزه تدفین اموات گفت: مراحل تدفین یکی از معضلات بزرگ ما در اوایل شیوع این بیماری بود که سپاه قدس گیلان در این حوزه ورود کرد و بسیاری از مشکلات را حل کرد.

قربانی با اشاره به کمک سپاه قدس گیلان در زمینه غربالگری مردم استان بیان کرد: ما با شروع طرح غربالگری در عرض چهار روز با کمک بسیجیان و پاسداران سپاه قدس گیلان و همچنین مراکز بهداشت حدود ۸۵ درصد مردم استان را غربالگری کردیم و رتبه نخست را در این در طرح در کشور کسب کردیم تا بتوانیم زنجیر انتقال این ویروس را قطع کنیم.

وی با اشاره به کمک سپاه قدس گیلان در حوزه مواد ضدعفونی‌کننده به بیمارستان و بهداشت و درمان استان گفت: این کمک نیز می‌تواند یک گام دیگر برای ایجاد مشارکت همگانی جهت ریشه‌کنی ویروس کرونا باشد و بی‌شک ما می‌توانیم با این همدلی ایجاد شده بین مردم، مسئولان و کادر بهداشت و درمان اولین استانی باشیم که شعار غلبه بر ویروس کرونا را در این اعیاد شعبانیه در کشور عملی کنیم.

انتهای پیام


10466258
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است