استانی 09:12 - 03 اسفند 1395
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:
زنجان- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: علما و طلاب و مبلغین در روستاها می توانند در تشویق روستاییان به پرداخت زکات بسیار مثمرثمر باشند و پرداخت زکات را تقویت کنند.

علما و مبلغین برای ترویج فرهنگ زکات در روستاها بسیار موثر هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی خاتمی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای زکات، اظهار داشت: زکات یک فریضه مهم الهی است و ترویج پرداخت زکات در جامعه نیاز به فرهنگسازی دارد.

وی با اشاره به اهمیت زکات در جامعه، اظهار کرد: در این میان علما و طلاب و مبلغین در روستاها می توانند در تشویق روستاییان به پرداخت زکات بسیار مثمر ثمر باشند و پرداخت زکات را تقویت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: پرداخت زکات یک فریضه دینی است که مردم از گذشته بر آن اهتمام داشته اند  و بخشی از زکات مردم، برای اجرای پروژه های عمرانی و فقرزدایی پرداخت شده است.

خاتمی تاکید کرد: استان زنجان ظرفیت های زیادی برای پرداخت زکات از سوی مردم در شهرها و روستاها دارد و باید این مهم در استان به خوبی تقویت و ترویج شود.

وی گفت: خوشبختانه روستاییان در استان زنجان در امر پرداخت زکات بسیار پیشقدم هستند و باید رسانه ها برای ترویج فرهنگ پرداخت زکات برنامه ریزی لازم را داشته باشند. 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان یادآور شد: هر قدر انسان به فقرا کمک کند عمر ش زیادتر و کینه ها کم و کدورت ها از بین می رود.


8836362
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است