ورزشی 10:39 - 12 اسفند 1393
رشت - ایرنا - نمایندگان گیلان در جریان رقابت های فوتبال لیگ دسته اول و دسته دوم باشگاه های کشور ، به دو پیروزی دست یافتند .

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا ، در رقابت های لیگ دسته اول کشور ، تیم فوتبال اتکاء گلستان مقابل داماش گیلان حاضر نشد و در چارچوب رقابت های لیگ دسته دوم کشور نیز ، تیم فوتبال سپیدرود رشت با پیروزی برابر شهرداری گرگان اولین گام خود را در مرحله دوم این مسابقات محکم برداشت .



در چارچوب رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، تیم های فوتبال داماش گیلان و اتکاء گلستان در هفته شانزدهم این رقابت ها ، باید عصر یکشنبه در رشت به مصاف هم می رفتند .



در این دیدار که قرار بود در ورزشگاه شهید عضدی شهر رشت برگزار شود ، به دلیل انصراف تیم فوتبال اتکاء گلستان از این مسابقات ، این بازی برگزار نشد و بر این اساس، امتیاز این مسابقه، به سود میزبان محسوب شد.



با توجه به این امر ، تیم فوتبال داماش گیلان فرصت خوبی پیدا کرد تا با استراحت بیشتر ادامه این رقابت ها را پیگیری کند و به مصاف حریفان خود برود .



گرچه مشکلات مالی مهمترین دغدغه و مشکل این تیم محسوب می شود ، اما کادر فنی تیم فوتبال داماش گیلان می تواند با همین شرایط موجود نیز با تمرینات بیشتر و برطرف کردن نقاط ضعف ، قدرتمندتر این مسابقات را به پایان برساند .



تیم فوتبال داماش گیلان تا پایان هفته پانزدهم ، با کسب 18 امتیاز از 15 مسابقه ، در مکان ششم جدول رده بندی گروه خود در رقابت های لیگ دسته اول کشور قرار دارد .



در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، 24 تیم حضور دارند که در دو گروه 12 تیمی به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند .



اما از روز دوشنبه مرحله دوم و حساس رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور در شهرهای مختلف آغاز شد تا تیم ها شانس خود را برای حضور در رقابت های لیگ دسته اول بسنجند .



تیم فوتبال سپیدرود رشت تنها نماینده استان گیلان در این رقابت ها نیز در هفته اول میزبان تیم شهرداری ارومیه بود و با برتری مقابل حریفش ، گام اول را محکم برداشت تا یکی از مدعیان صعود به رقابت های لیگ دسته اول باشد .



در جریان این دیدار که عصر دوشنبه برگزار شد ، تیم فوتبال سپیدرود رشت موفق شد با نتیجه یک بر صفر برابر تیم شهرداری ارومیه به برتری دست یابد .



این مسابقه که اولین دیدار دو تیم در مرحله دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور بود، در ورزشگاه شهید عضدی رشت و در حضور حدود دو هزار تماشاگر برگزار شد .



در جریان این مسابقه ، تیم فوتبال سپیدرود رشت در همان دقایق اولیه بازی به گل برتری دست یافت و در دقیقه پنجم میرعماد میرجوان مهاجم گلزن این تیم تنها گل این دیدار را به ثمر رساند تا تیم سپیدرود در این بازی به برتری دست یابد.



در ادامه این مسابقه نیز دو تیم یک بازی پایاپای و متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند اما نتوانستند فرصت گلزنی دیگری را به دست بیاورند تا این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تیم سپیدرود رشت خاتمه یابد .



قضاوت این دیدار را کوپال ناظمی با کمک های علی الفتی و محمد نوری به عهده داشتند و در جریان این مسابقه ، سامان نورمحمدی از تیم فوتبال سپیدرود رشت کارت زرد دریافت کرد .



در مرحله دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، 12 تیم حضور دارند که در دو گروه شش تیمی با هم به رقابت می پردازند که در نهایت ، از هر گروه تیم های نخست به صورت مستقیم به لیگ دسته اول راه پیدا خواهند کرد و دو تیم دوم هر گروه پس از مسابقه حذفی ، راهی رقابت های دسته یک لیگ آزادگان می شوند.ک/4



7285/6070

انتهای پیام /*


5963600
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در صورت تکرار اتفاقات مشابه بازی قبل مقابل تراکتور، تیم را از زمین بیرون می‌کشیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین پنج‌شنبه را در ورزشگاه شهید کاظمی با حضور هواداران برگزار کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است