اجتماعی 10:36 - 24 خرداد 1397
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: در سه روز آینده در شمال شرق، شرق، و جنوب شرق کشور شاهد وزش باد شدید خواهیم بود که در برخی از مناطق به‌ویژه منطقه زابل با خیزش گرد و خاک همراه می‌شود.

وزش باد شدید در جنوب و شرق کشور

احد وظیفه در گفت و گو با ایسنا افزود: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز (۲۴ خرداد) به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در شمال غرب دامنه‌های غربی و مرکزی البرز و مناطقی از شمال شرق و مرکز کشور رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه گفت: همین وضعیت در روزهای جمعه وشنبه (۲۵ و ۲۶ خرداد) در شمال غرب و دامنه‌های غربی و مرکزی البرز نیز پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه ادامه داد:‌ از بعد از ظهر امروز (۲۴ خرداد) و طی روز جمعه (۲۵ خرداد) احتمال خیزش گرد و خاک در منطقه جنوب غرب کشور به سبب وزش باد شدید وجود دارد. جمعه و شنبه (۲۵ و ۲۶ خرداد)  خلیج فارس به سبب وزش باد شدید مواج خواهد بود.

وی درباره‌ی وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده گفت: فردا (۲۵ خرداد ماه) آسمان تهران قسمتی ابری و در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد وبرق و وزش باد شدید خواهد بود. بیشینه دمای هوا در این روز ۳۴ و کمینه آن ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. روز شنبه( ۲۶ خرداد ماه) نیز آسمان تهران قسمتی ابری همراه با وزش باد در بعد از ظهر و افزایش ابر و گاهی وزش باد شدید پیش بینی می‌شود و حداکثر و حداقل دمای هوا  در این روز ۳۴ و ۲۲ درجه سانتیگراد خواهد بود.

انتهای پیام


9809789
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرد زندانی که از ۱۲ سال قبل به جرم قتل زن همسایه به قصاص محکوم شده و به خاطر پیگیری نشدن پرونده‌اش از سوی اولیای دم همچنان بلاتکلیف در زندان است طی نامه‌ای از قضات دادگاه کیفری یک استان تهران درخواست کرد تا به وضعیتش رسیدگی شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرماندهی انتظامی کشور در پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد فعالیت سامانه بارشی توسط سازمان هواشناسی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: نام پدر از روی کارت‌های هوشمند ملی حذف نمی‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران در بازدید از پروژه‌های حمل و نقلی منطقه یک شهرداری تهران از پیشرفت قابل توجه این منطقه در اجرای پروژه‌های ترافیکی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اداره کل خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه‌ای درباره بیمه تکمیلی بازنشستگان این صندوق توضیح داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری مستمری رفع شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۵ در آیین زنگ تحرک و ورزش که در بوستان خلیج فارس برگزار شد، از احداث ۲ مجموعه ورزشی در محلات هاشم آباد و کیانشهر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری اراذل و اوباشی که اقدام به قدرت‌نمایی و عربده‌کشی در شرق تهران کرده بودند، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گفت: سال گذشته ۱.۵ میلیون مددجو از پرداخت هزینه قبوض آب، برق و گاز معاف شدند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است