گوناگون 17:13 - 17 بهمن 1394
فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی گفت: از دستاوردهای مهم پیروزی انقلاب اسلامی بومی سازی و خودکفایی در تولید محصولات و نیازهای داخلی است بطوریکه هم اکنون قریب ۹۰ درصد سامانه های پدافند هوایی در داخل کشور ساخته می شود.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی:

به گزارش ایرنا، امیر اباذر جوکار در جمع خبرنگاران افزود: بطور عموم وزارت دفاع در روند تولید بومی و نیازهای پدافند غیرعامل بشکل به روز پاسخگوست و این امکان فراهم است که از انواع و اقسام سامانه های راداری در داخل کشور بهره ببریم.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی، سامانه مرصاد را یکی از مهمترین دستاوردهای بومی در این بخش برشمرد و گفت: پس از انقلاب اسلامی، انقلاب تحقیقاتی و تجهیزاتی در مجموعه نیروهای مسلح روی داد.

وی با اشاره به امنیت هوا و فضای کشور در منطقه افزود: امروز اگر ادعایی مبنی بر امن ترین منطقه هوایی در خاورمیانه داریم نشانگر تلاش سربازان این مرز و بوم در وزارت دفاع است.

امیر جوکار اظهار کرد: وی مسئولیت منطقه پدافند هوایی اصفهان را حفاظت و حراست از هوا و فضای مرکز استان متشکل از استان های اصفهان، یزد و چهار محال و بختیاری برشمرد و گفت: این منطقه از نقاط حساس و حیاتی کشور است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی، ارائه دستاوردهای و توانمندی های پدافند هوایی در دو نمایشگاه دایر در پایگاه هشتم شکاری و پایگاه چهارم هوانیروز را از دیگر برنامه های ویژه این منطقه برشمرد.


7658982
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است