استانی 19:36 - 25 شهریور 1398

سرپرست جدید اداره کل ثبت اسناد و املاک اردبیل معارفه شد

به گزارش خبرنگار مهر، آئین تودیع و معارفه مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل ظهر دوشنبه در سالن اجتماعات این اداره کل در اردبیل برگزار شد.

با برگزاری این آئین، از زحمات چندین ساله شهرام دهقانی قدردانی و رحیم محمدی به عنوان سرپرست جدید اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل منصوب شد.

معاون سازمان ثبت اسناد کشور در جریان این آئین عنوان کرد: تثبیت مالکیت به عنوان یکی از راهکارهای مقابله با سوء استفاده سودجویان در مقابل اراضی ملی بوده و در این میان اداراتی همچون امور اراضی و منابع طبیعی به عنوان متولیان اصلی بخش باید همکاری‌های خود را برای دریافت نقشه‌های مورد نیاز افزایش دهند.

هاشمی مقدم ادامه داد: با در نظر گرفتن سامانه اطلاعاتی خاص تمامی اطلاعات در خصوص ثبت و تاسیس شرکت‌ها با سرعت و دقت خاصی در سطح کشور انجام می‌پذیرد تا در دستیابی به اهداف شعار سال مبنی بر رونق تولید نیز موفق تر از گذشته ظاهر شد.

به گفته وی استان اردبیل از جمله استان‌های موفق در حوزه ثبت الکترونیکی املاک و اراضی و طرح کاداستر محسوب شده که در مجموع از عملکرد و رتبه خوبی نیز نسبت به بسیاری از استان‌ها برخوردار است.


10239399
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است