استانی 14:38 - 14 شهریور 1394
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های لرستان گفت: در هشت روز گذشته 7 کشته و 53 مجروح داشتیم.

7 کشته و 53 مجروح نتیجه تصادفات 8 روز گذشته لرستان

«حسن رحمانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی لرستان، اظهار کرد: متأسفانه امسال جاده‌ها از نظر بحث کاهش تصادفات وضعیت مناسبی نداشت.

وی خاطرنشان کرد: در جاده‌های استان حضور پلیس به‌صورت محسوس و غیرمحسوس انجام شد اما تأثیر زیادی در کاهش تلفات نداشت.

رحمانی ادامه داد: در استان با افزایش کیفیت رویه سطح جاده‌ها مردم سرعت مطمئنه را رعایت نمی‌کنند و باعث افزایش آمار تلفات به علت بالا بودن و رعایت نکردن سرعت مجاز شده‌اند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های لرستان با اشاره به آمار چهار ماهه تلفات جاده‌ای استان، اظهار کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته تنها در این هشت روز گذشته 7 کشته و 53 مجروح داشتیم.

وی تصریح کرد: متأسفانه تصادف بر اثر افزایش سرعت 7 درصد رشد داشته که باید راه‌های کاهش سرعت را بررسی و مشخص کرد، پلیس در منطقه حادثه وجود داشته اما در کاهش و جلوگیری از آن موثر نبوده است.

رحمانی یادآور شد: در بحث ایجاد شیارهای لرزاننده یا چشم گربه‌ای کارهایی شده اما باز تأثیری نداشته است. سرعت الزاماً به تصادف منجر نمی‌شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های لرستان با اشاره به ایجاد پارک ترافیک در استان، گفت: احداث این پارک از جمله جنبه‌های اصلی ایجاد فرهنگسازی در بحث کاهش آمار تصادفات است که باعث می‌شود آموزش افراد از مدارس آغاز شودف قرار بود این پارک در اردوگاه آموزش و پرورش استان ایجاد شود و نقطه‌ای نیز در نظر گرفته شد اما تاکنون کار خاصی انجام نشده است.

رحمانی یادآور شد: در سال‌های گذشته برای ایجاد پارک ترافیک در استان اعتباری مشخص در نظر گرفته می‌شد که امسال این پول را نداده‌اند. باید همه‌ی دستگاه‌های متولی در ایجاد هر چه سریع‌تر این پارک بکوشند.

انتهای پیام


7009626
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است