اجتماعی 10:32 - 09 اسفند 1398

سوءاستفاده از دیدگاه‌های مردمی در فضای مجازی

جواد جاویدنیا در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این سوال که شکست انحصار تبلیغاتی در فضای مجازی را چطور می‌بینید؟ گفت: در بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری مستقیماً به ضرورت شکستن حصار تبلیغاتی دشمن آن هم توسط جوانان انقلابی اشاره شده است و این معنی وسیعی دارد.

وی افزود: الان در داخل کشور از طریق فضای مجازی صدای دشمن به گوش غالب مردم می‌رسد یا صدای انقلاب و نظام؟

مکرراً شاهد مسدود سازی صفحات انقلابی هستیم

معاون دادستان کل کشور تصریح کرد: در بستر پیام رسان های خارجی اگر همه توان و امکانات مان را بسیج کنیم مطمئن باشیم اگر به نقطه‌ای برسیم که صدای انقلاب و نظام بلند تر باشد قطعاً و مسلماً نمی‌گذارند این صدا بلند بماند و مکرراً مسدودسازی صفحات انقلابی را شاهدیم چرا که نمی‌خواهند تعادل و توازن را به سمت منافع انقلاب برگردد و حصار دشمن را شکستن به این معنی است که نگذاریم دشمن در این رابطه نفوذی داشته باشد.

فضای مجازی تحت اشغال دشمن، منطقه جنگی است

سرپرست معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور افزود: الان می‌بینیم شبکه پرس تی وی که رساننده شعار نظام و انقلاب است از سوی برخی از کشورها مسدود و محدود شده است، ما نمی‌گوییم فعالیت در بستر خارجی نداشته باشیم اما اشتباه است که ما فکر کنیم آنها اجازه می‌دهند پیام‌های درست به مردم برسد. مقام معظم رهبری فرمودند که در فضای مجازی مردم زیر بمباران دشمن هستند و فضای مجازی تحت اشغال دشمن منطقه جنگی است خصوصاً شبکه‌های مجازی که از خارج از کشور هدایت می‌شود. آیا عقلانی است که افراد بی دفاع و زنان و کودکان را در منطقه جنگی نگه داریم؟

زیر دوربین جاسوسی اطلاعاتی کامل دشمن هستیم

وی با بیان اینکه باید تیم‌های آموزش دیده حضور یابند گفت: باید حضور داشته باشند تا بدانند چه حرف‌هایی رد و بدل کنند چون هم جنگ است و هم زیر دوربین جاسوسی اطلاعاتی کامل دشمن هستیم. برخی‌ها می‌بینیم عملیات روانی و رسانه‌ای را آنجا طراحی می‌کنند اما در این رابطه باید آموزش دیده رفتار کرد بماند اینکه دیدگاه‌های مردمی که در آن فضا حضور دارند را شناسایی می‌کند و بر مبنای آن تحریم‌ها، لطمه زدن‌ها به بنیان‌های اقتصادی کشور و تلاطم‌های اقتصادی را شکل می‌دهد حتی شاهد بودیم راجع به دلار، مسکن، کالاهای اساسی گروه‌هایی که در این شبکه‌ها بودند قیمت‌ها را بالا و پایین می‌کردند.

جاویدنیا افزود: شکستن انحصار به این معنی است که یک شبکه داخلی قوی وجود داشته باشد تا مردم در آن حضور یابند و بتوانیم آن را در منطقه و بلکه جهان گسترش دهیم و بتوانیم از این ابزار برای انتقال فکر و صدور پیام انقلاب به سایر کشورها استفاده کنیم و آنجا است که می‌توانیم بگوییم که انحصار را شکستیم.


10417549
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز اطلاعات پلیس راهور فراجا گفت: با توجه به صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی، هموطنان از سفر‌های غیر ضروری به استان‌های جنوب شرقی پرهیز کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۱ تهران از اجرای طرح ویژه جمع‌آوری معتادان متجاهر با هماهنگی سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی در مناطق ۱۱، ۱۲ و ۱۶ در یک شب خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سازمان تأمین‌اجتماعی فهرست و دستمزد فعالیت‌های مشمول دستمزد مقطوع صنوف برای سال ۱۴۰۳ را اعلام کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: در گشت مشترک تعزیرات حکومتی از داروخانه‌های معروف عرضه‌کننده دارو‌های کمیاب، تخلف گران‌فروشی دارو کشف شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» پلیس تهران اعلام کرد: خبر فوت یک دختر به دلیل حجاب در ساختمانِ وزرا کذب است و این ساختمان مرکز مبارزه با اراذل و اوباش بوده و ارتباطی با سایرِ ماموریت‌های پلیس ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» پلیس تهران اعلام کرد: خبر فوت یک فرد به دلیل حجاب در ساختمانِ وزرا کذب است و این ساختمان مرکز مبارزه با اراذل و اوباش بوده و ارتباطی با سایرِ ماموریت‌های پلیس ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» یک منبع آگاه اعلام کرد: یک نفر از اراذل و اوباش که قبلا توسط پلیس به خاطر ایجاد ناامنی دستگیر شده بود، در بازداشتگاه فوت کرده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرد: کلیه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ می‌بایست در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان حضوریابند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس آخرین نرخنامه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، قیمت انواع قارچ در میادین و بازار‌های میوه و تره بار کاهش یافت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شرور، عامل تیراندازی و اراذل و اوباش در شهر تهران دستگیر شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است