اقتصادی 05:10 - 05 اردیبهشت 1393
یک نماینده مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
برای توسعه اقتصادی کشور لازم است به بخش تولید توجه ویژه‌ای شود و لازمه آن اختصاص دادن اعتبارات ویژه برای این بخش است.

علی‌اکبر ناصری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران درباره چالش‌های پیش روی صنعت و معدن گفت: با توجه به برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و تأکید مقام معظم رهبری بر حمایت تولیدات داخلی ضروری است تا فرهنگ حمایت همه‌جانبه از تولیدات به ویژه در بخش کشاورزی و صنعت مورد توجه بیشتر قرار بگیرد.

 

وی ادامه داد: فعالیت در تولید و صنعت یا ارزش انسانی و جهاد ملی تلقی می‌شود که برای توسعه اقتصادی لازم است زیرساخت‌ها را گسترش دهیم و اعتبارات ویژه‌ای برای این حوزه در نظر بگیریم.

 

این نماینده مجلس عنوان کرد: امیدواریم با درآمدی که از هدفمندی یارانه‌ها کسب می‌شود بخشی از آن به این حوزه اختصاص پیدا کند، ‌چون با توسعه آن می‌توان در شکوفایی اقتصادی عملکرد موفق‌تری داشت.

 

وی عنوان کرد: در همین راستا لازم است تا همه بخش‌های اداری هماهنگ عمل کنند و از تأخیر در امور پرهیز کنند و یک حرکت جدی و قاطعی در امر تولید داشته باشند.

 

وی درباره چالش‌های پیش‌روی این بخش افزود: صنعت ما با مشکلات عدیده‌ای مواجه است که مهم‌ترین آنها مسئله بانک و سودی آنهاست که یک معضل برای تولید داخلی محسوب می‌شود.

 

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: برای حل این معضل باید یک تغییر اساسی در سیستم بانکی ایجاد کرد؛‌ موضوع دیگر مسئله سرمایه در گردش و تخصیص تسهیلات ارزان‌قیمت به بازار تولید و اصلاح برخی از قوانین که ما در طرح حمایت از تولید ملی در مجلس پیگیر آن هستیم تا مصوب شود.

 

انتهای پیام/

3569727
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» در ابتدای معاملات امروز اول اردیبهشت، شاخص کل بورس ۳۴ هزار و ۱۸ واحد افزایش یافت.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس سیاست گذاری مسکن گفت: با راه‌اندازی سامانه خودنویس شاهد کاهش حق الزحمه های نجومی از سوی مشاوران املاک کشور بودیم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر نظارت بر بورس‌ها از بازگشت دامنه نوسان بازار سرمایه به روال عادی خود خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» تحلیلگر بازار سرمایه گفت: شاخص کل بورس هم اکنون به محدوده ۲.۱۷۰.۰۰۰ رسیده و انتظار داریم از همین محدوده حمایت شده و روند صعودی جدیدی را آغاز کند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: اختصاص تسهیلات ساخت ۵۵۰ میلیون تومانی زمینه را برای افزایش بیشتر متقاضیان مسکن افزایش می دهد
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» تسلا در پی بروز نقصی از پدال گاز خودرو‌های سایبرتراک که خطر تصادف را افزایش می‌دهد، بیش از ۳ هزار خودرو از این مدل را فراخوان می‌کند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی گفت: به شکل کامل کاغذ را از کروکی‌ها تا پایان خرداد با همکاری فراجا حذف می‌کنیم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» با توجه به شرایط اقلیمی و منابع آبی و خاکی کشور، اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوانداری در کاهش خسارت سیل و مقابله با خشکسالی تاثیر بسزایی دارد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سیاح گفت: مجوز‌های کاغذی ۲۶ اردیبهشت ماه امسال پایان می‌پذیرد و دستگاه‌های اجرایی و صاحبان مجوز‌های کاغذی، مکلفند مجوز‌های خود به الکترونیکی و شناسه یکتا را تسریع کنند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودرو‌های شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است