فرهنگی‌هنری 14:09 - 04 مرداد 1396
مسابقه تلفنی «۳۰۰ ثانیه» شبکه آی فیلم در ایام دهه کرامت به صورت ویژه روی آنتن می رود.

سری جدید مسابقه «۳۰۰ ثانیه» دهه کرامت می‌آید

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهیار کلهر طراح و تهیه کننده مسابقه «۳۰۰ ثانیه» درباره سری جدید این برنامه گفت: به دلیل استقبال فراوانی که از اجرای نخست این برنامه شد، تصمیم گرفتیم سری جدید این مسابقه را که از عید فطر تا میلاد امام رضا (ع) برنامه ریزی شده است، با مجری جدید و جوایز نفیس تر شروع کنیم که با شروع دهه کرامت، رنگ و بوی این ایام را نیز در خود دارد.

تهیه کننده این برنامه افزود: سری نخست این مسابقه تلفنی که از ابتدای ماه مبارک رمضان شروع و تا عید فطر ادامه داشت، با اجرای ملیکا زارعی و بهنام قربانی همراه بود که به صورت زنده در دو نوبت زمانی ۱۴:۳۰ و ۲۲:۳۰ روی آنتن می رفت.

طراح مسابقه «۳۰۰ ثانیه» توضیح داد: در سری جدید مسابقه، سعید شیخ زاده اجرا را برعهده دارد و ما این بار به مناسبت اختتامیه مسابقه که در شب میلاد امام رضا(ع) است، هر روز علاوه بر جوایز قبلی، جوایز ویژه دیگری نیز به مخاطبان برنامه اختصاص داده ایم که متناسب با دهه کرامت در قالب کمک هزینه سفر به مشهد مقدس در نظر گرفته شده است.

به گفته وی، این مسابقه در سری جدید، در دو نوبت زمانی ۱۴:۳۰ و ۱۷:۳۰ به صورت زنده از شبکه آی فیلم پخش می شود.

کلهر درباره محتوای سوالات مسابقه گفت: با توجه به اینکه یکی از اهداف اصلی شبکه آی فیلم، پخش فیلم و سریال هایی است که مردم با آنها خاطره دارند و توانسته اند جایی در دل و ذهن مردم باز کنند، لذا طراح سوالات مسابقه سعی کرده از مضمون فیلم و سریال های پخش شده از شبکه کمک بگیرد و معلومات شرکت کننده مسابقه را در ارتباط تنگاتنگ با آنها انتخاب کند. هر شرکت کننده این مسابقه فقط ۳۰۰ ثانیه فرصت دارد تا به سوالات جواب دهد و در صورت کسب امتیاز مناسب به مرحله صندوق جوایز می رود و در نهایت برنده یکی از جوایز ما می شود.

در مسابقه «۳۰۰ ثانیه» آی فیلم فارسی، محسن کلهر و میلاد گروسی دستیاران تهیه کننده و سمانه شهباز اپراتور رایانه است. همچنین ساخت گرافیک نرم افزار بر عهده زهرا فرخی و ساخت آن برعهده مهدی حلم بوده و طراحی سوالات را  آتنا احمدپور، تدوین بخش هایی از برنامه را  امین موسوی و هماهنگی و ارتباطات این مسابقه را حسین ساجدی و شعیب مشکات انجام می دهند.

آی فیلم با شعار «شبکه نمایش برای خانواده»، از سه کانال فارسی، عربی و انگلیسی زبان و با سه جدول پخش متفاوت، به پخش فیلم و سریال های ایرانی برای مخاطبان متنوع خود می پردازد. مسابقه تلفنی «۳۰۰ ثانیه» محصول گروه تولید و هنری این شبکه است.


9296729
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سعدی یکی از شاعران نامدار پارسی است که غزلیاتش شهرت فراوانی دارند و به باور بسیاری از استادان زبان و ادبیات پارسی، تصحیح آن‌ها کار ساده‌ای نیست.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با برگزاری هزاران جلسه تاریخ شفاهی مجموعه کتب ثبت تجارب فرماندهان و مدیران جنگ را در قالب تاریخ شفاهی منتشر کرده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران»  در گزارشی که پیش‌رو دارید پیامک‌هایی که مخاطبان در بازه زمانی هفته گذشته با سامانه ۱۶۲ تماس گرفته و درخواست‌های خود را مطرح کردند، مشاهده می‌کنید.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» گروه سینمایی هنر و تجربه از آغاز زمستان ۱۴۰۲ تاکنون ۱۳ فیلم را روی پرده سینما برد که «ایساتیس» پرفروش‌ترین و «انتخاب» کم‌فروش‌ترین آثار بود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجموعه نمایشی «هیس، هیچی نیس!» به تهیه‌کنندگی حمیدرضا عطارد از امروز اول اردیبهشت روی آنتن می‌رود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نخستین نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی «روایت باران» با حضور وزیر فرهنگ و جمعی از پیشکسوتان هنر خوشنویسی در فرهنگسرای نیاوران افتتاح شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت اول اردیبهشت همزمان با روز سعدی، پیامی تصویری منتشر کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» محمد دلاوری، مجری تلویزیون و روزنامه‌نگار در برنامه «بی‌واسطه» شبکه یک سیما از ضعف ساختاری شرکت‌های خودروسازی پرسید.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کیانو ریوز بازیگر شناخته شده سینما در حال گفتگو برای بازی در فیلمی دلهره آور با نام «سیستم سرگرمی خراب است» است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» صرافان گفت: من برای اولین‌بار در کودکستان عشق را تجربه کردم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است