استانی 10:09 - 30 آذر 1393
همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی
بخشدار اسالم تالش با بیان اینکه برگزاری نماز جمعه در اسالم از مطالبات چندین ساله مردم این شهر است، گفت: نخستین نماز جمعه اسالم همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اقامه می‌شود.

نخستین نماز جمعه اسالم اقامه می‌شود

علی درمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تالش با بیان اینکه سومین نشست هماهنگی برای استقرار نماز جمعه در شهر اسالم برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یکی از درخواست‌ها و مطالبات چندین ساله مردم در داشتن امام جمعه تحقق پیدا می‌کند.

وی افزود: با مشخص شدن امام جمعه، نخستین خطبه نماز جمعه با حضور اقشار مختلف مردم ولایت‌مدار اسالم و مسئولان شهرستان و استان برگزار می‌شود.

درمانی با بیان اینکه تمام تدابیر و هماهنگی‌های لازم برای حضور امام جمعه و برگزاری با شکوه مراسم نخستین نماز جمعه انجام شده است، تصریح کرد: نماز جمعه در بصیرت‌افزایی نقش مهمی دارد.

وی گفت: نماز جمعه می‌تواند موجب افزایش بینش سیاسی، اتحاد و همدلی شود و مشکلات مذهبی، اعتقادی و فرهنگی منطقه را مدیریت کند.

بخشدار اسالم با اشاره به اهمیت نماز جمعه یادآور شد: نماز جمعه در رأس امور قرار دارد و نماز‌جمعه که به برکت امام (ره) و خون شهدا برگزار می‌شود افضل بوده و عامل همدلی و صمیمیت بین مسلمانان است.

وی نماز جمعه را موجب سرد شدن دشمنان اسلام و همدلی مومنان دانست و خاطرنشان کرد: نماز جمعه عامل وحدت و انسجام بین مسلمانان و سنگر دفاع از دین و هویت دینی مردم است و برگزاری آن برکات زیادی را برای امورات بخش اسالم خواهد داشت.

درمانی برپایی نماز جمعه در اسالم را از مطالبات و آرزوی چندین ساله مردم این شهر عنوان کرد و متذکر شد: امیدواریم این امر هر چه سریع‌تر تحقق یابد.


5458763
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است