بین‌الملل 03:49 - 11 شهریور 1393
ال جی نیز به تبعیت از سامسونگ تا شروع IFA2014 صبر نکرد و از ساعت هوشمند جدید خود رونمایی کرد، محصولی که اولین ساعت دنیا با صفحه نمایش واقعا گرد به شمار می‌رود.

به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران، G Watch R به پلتفورم Android Wear مجهز شده است، صفحه نمایش گرد این ساعت، پلاستیکی 1.3 اینچی از نوع P-OLED با رزولوشن 320 در 320 پیکسل می‌باشد.


ال جی مدعی شده است که عملکرد این صفحه نمایش حتی در زیر نور آفتاب فوق العاده است، البته قبلا نیز شرکت موتورولا ساعت زیبای موتو 360 را با صفحه نمایش گرد معرفی کرده بود که تفاوت آن با Watch R در نوع صفحه نمایش آن است، صفحه ساعت موتو 360 کاملا گرد نیست و به کمک قاب گرد شده است، پرچه این موضوع در عملکرد آن تفاوتی ایجاد نمی‌کند.


نسل دوم ساعت هوشمند ال جی به استاندارد IP67 مجهز شده است که این گجت را در مقابل ورود آب و گرد و غبار مقاوم می کند، همچنین این ساعت برای ورزشکاران نیز مناسب می باشد به طوری که می تواند گزارشی از فعالیت های ورزشی کاربر از جمله میزان کالری مصرفی و مسافت طی شده را نشان می‌دهد.


یکی از سنسورهایی دیگری که در G Watch R به کار گرفته شده است، سنسور PPG یا پلتیسموگرافی است که وظیفه ی ان شمارش تعداد ضربان قلب کاربر می باشد، پردازنده ی به کار رفته در این ساعت 1.2 گیگاهرتزی اسنپ دراگون به همراه حافه ی رم 512 مگابایتی و حافظه ی داخلی 4 گیگابایتی  است، گرچه صفحه نمایش این ساعت از Gear S کوچک تر است اما باتری به کار رفته در آن با ظرفیت 410 میلی آمپر حجیم تر از منبع تغذیه Gear S می باشد. ال جی در طراحی این ساعت از یک فرم ضد زنگ از جنس استیل استفاده کرده است، همچنین بند چرمی قابل تعویض آن زیبایی خاصی را به آن بخشیده است. هنوز قیمت این محصول و زمان دقیق عرضه آن به بازار اعلام نشده است که باید در نمایشگاه IFA منتظر آن باشیم.




انتهای پیام./

4623262
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد گور‌های جمعی کشف شده در غزه کار این رژیم نبوده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سرویس امنیت فدرال روسیه از خنثی‌سازی یک عملیات تروریستی در غرب این کشور خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» طرفداران جنبش تحریم اسراییل جلسه سهامداران شرکت بیمه طرفدار صهیونیست‌ها را مختل کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دادگاهی در فرانسه مردی را که طی هفته گذشته با ورود به ساختمان کنسولی ایران در پاریس به انجام عملیات انتحاری تهدید کرده بود به ۱۰ ماه حبس تعلیقی محکوم کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل نسبت به کشف گور‌های دسته جمعی در خانیونس در جنوب نوار غزه ابراز نگرانی کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس نظرسنجی گالوپ، آمریکا در سال ۲۰۲۳ بالاترین میزان افرادی را داشت که برای تامین غذای کافی خود و خانواده‌هایشان با مشکل مواجه بوده اند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهوری آذربایجان با اشاره به درک مشترک باکو و ایروان درباره توافق، از نزدیک شدن دو طرف به توافق صلح خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهوری آذربایجان با اشاره به درک مشترک باکو و ایروان درباره توافق، از نزدیک شدن دو طرف به توافق صلح خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» پدافند هوایی روسیه از سرنگونی ۱۰۴ پهپاد اوکراینی تنها در یک روز خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع عبری از به صدا درآمدن آژیر‌های هشدار در شهرک‌های شمال اراضی اشغالی خبر دادند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است