استانی 12:06 - 21 تیر 1399
فرماندار اهر تاکید کرد
ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار اهر بر ضرورت احداث کمربندی شرقی این شهرستان تاکید و آن را جزو مطالبات عمومی مردم این شهرستان عنوان کرد.

ضرورت احداث کمربند شرقی اهر

زاهد محمودی در جلسه بررسی مشکلات حوزه مسکن و بازآفرینی شهری شهرستان اهر، گفت: برای احداث پروژه کمربندی شرقی قرارداد ۲۴۰ میلیارد ریالی با شرکت پیمانکار منعقد شده بود که تاکنون طرف قرارداد یک میلیارد  و ۱۰۰ میلیون تومان برای اجرا و تکمیل آن هزینه کرده و انتظار داریم هرچه سریع‌تر در رابطه با موانع و مشکلات این پروژه رسیدگی شود.

وی در خصوص پروژه‌های مسکن مهر اهر نیز گفت: خوشبختانه بیشتر پروژه‌های مساکن مهر به مالکان تحویل داده شده و تنها ۱۰ درصد باقی مانده که امیدواریم هرچه سریع‌تر مشکلات این پروژه‌ها نیز حل و به زودی به متقاضیان تحویل داده شود.

محمودی در ادامه با انتقاد از تخصیص اعتبارات ناچیز برای اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری در اهر خواستار افزایش رقم اعتباری در این خصوص شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی اهر نیز در این جلسه گفت: تعداد مساکن مهر در این شهرستان جمعا ۵۲۰۰ واحد است که از این تعداد 3200 واحد مسکن خودمالک و 2000 واحد مسکن مهر نیز به صورت 22 تعاونی احداث شده است.

به گزارش ایسنا، علی سلطانی همچنین گفت: 618 واحد مسکونی اهر نیز توسط بنیاد مسکن با همراهی اداره راه و شهرسازی این شهرستان احداث شده است.

وی همچنین افزود: سال گذشته ۲۹۰ تن قیر جهت آسفالت‌ریزی کوچه‌ها و خیابان منطقه چلب‌وردی که اولین منطقه هدف در طرح بازآفرینی شهری است، اختصاص یافته بود و در حال حاضر نیز ۳۰۰ میلیون تومان برای اجرای سه طرح در این منطقه اختصاص یافته است.

انتهای پیام


10612701
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است