استانی 08:27 - 28 بهمن 1397

۱۸۰۰ تن میوه شب عید به قیمت مصوب در استان مرکزی توزیع می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سعید فرخی روز شنبه در نشست کارگروه ستاد تنظیم بازار استان مرکزی در اراک اظهار داشت: مقرر است یک هزار و ۸۰۰ تن میوه شب عید شامل یک هزار و ۲۰۰ تن پرتقال و ۶۰۰ تن سیب در استان مرکزی توزیع شود که مسئولیت این امر و همچنین توزیع آن به قیمت مصوب بر عهده تعاون روستایی استان مرکزی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی افزود: همچنین مقرر است نمایشگاه بهاره با هدف تنظیم بازار شب عید، از ۱۳ اسفندماه سال جاری در اراک برپا شود که در آن کالاهایی همچون پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی و پروتئینی، آجیل و خشکبار و سایر اقلام مورد نیاز شب عید عرضه می شود و کارشناسان سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و اتحادیه‌ های صنفی مربوطه، کار قیمت گذاری کالاهای این نمایشگاه را برعهده دارند.

فرخی بیان کرد: همچنین وضعیت قیمت گذاری و کیفیت کالاهای ارائه شده در این نمایشگاه از سوی دستگاه های مربوطه نظارت و ارزیابی خواهد شد. از سوی دیگر وضعیت عرضه و قیمت گذاری کالاهایی از قبیل نان، لبنیات، گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم مرغ، برنج، شکر، میوه، آجیل و خوار و بار  در استان در ایام نوروز تحت نظارت قرار خواهد گرفت.


10056619
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است