استانی 18:51 - 03 مهر 1399
رئیس کل دادگستری گیلان:
ایسنا/گیلان رئیس کل دادگستری گیلان گفت: سازمان بازرسی و دادستانی استان با بررسی جامع از عوامل بروز سیل اخیر در شهرستان تالش، مقصرین را شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی کنند.

عوامل بروز خسارت سیل تالش به دستگاه قضایی معرفی شوند

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی در جریان بازدید از مناطق سیل زده شهرستان تالش، با اشاره به خسارات زیادی که با وقوع سیل در شهرستان تالش به روستاییان و بیت المال وارد شده است، تصریح کرد: باید میزان دقیق این خسارت ها مشخص شود.

وی افزود: سازمان بازرسی و دادستانی استان با بررسی جامع از عوامل بروز سیل اخیر در شهرستان تالش، مقصرین را شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی کنند تا نسبت به جبران خسارت وارده به مردم پاسخگو باشند.

رئیس کل دادگستری گیلان، با تاکید بر لزوم شتاب هرچه بیشتر در رفع مشکلات اهالی و مردم منطقه، اظهار کرد: لازم است با بسیج امکانات و ماشین آلات سنگین عملیات بازسازی و کمک رسانی با سرعت بیشتری انجام شود.

این مقام ارشد قضایی در ادامه این بازدید با توجه به درخواست مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان دستور داد بر حسب ضرورت و با نظارت دادستانی، سنگ هایی که در معادن این منطقه وجود دارد برای استحکام بخشی و بازسازی پل ها مورد استفاده قرار گیرد.

وی همچنین از منازل آسیب دیده از سیل نیز بازدید کرد و گفت: لوازم کامل منزل برای یکی از اهالی که در سیل آسیب دیده است، توسط دادگستری کل استان تامین می شود.

حجت الاسلام خلیلی ابراز امیدواری کرد: مدیران و مسئولان اجرایی با تمام تلاش و توان خود در جهت رفع مشکلات ناشی از این سیل مخرب اقدام نموده و موجبات آرامش خاطر مردم را فراهم کنند.

انتهای پیام


10732419
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است