گوناگون 18:47 - 28 فروردین 1400
تجهیزات آشپزخانه صنعتی همانند لوازم آشپزخانه های معمولی است با این تفاوت که این لوازم دارای اندازه بزرگتر و جنس متفاوت تری هستند.

خرید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام شرکت تیام، تجهیزات آشپزخانه صنعتی مورد استفاده کافی شاپ ها، آبمیوه گیرهای بزرگ، تالارها، رستوران ها، فودکورت ها و کترینگ ها است که برای آماده سازی، پخت و پز، سرو و شستن وسایل کثیف از آن استفاده می شود.

آشنایی با انواع لوازم آشپزخانه صنعتی

شرکت تیام در زمینه تولید و تجهیز آشپزخانه های صنعتی : اعم از رستوران ، کافی شاپ و قنادی ها و همچنین تجهیزات مورد نیاز هتلها ، بیمارستان ها و موسسات فعالیت دارد. این شرکت مدت ۱۵ سال است که با نام تجاری متین استیل ایرانیان به شماره ثبت ۴۰۵۹۷۶ تاسیس شده است.

۱.لوازم آماده سازی

یکی از ضروری ترین لوازم و تجهیزات آشپزخانه صنعتی، لوازم آماده سازی است. این لوازم قبل از آغاز آشپزی و پخت و پز مورد نیاز است بنابراین باید در انتخاب آن ها بسیار دقیق عمل کرد. بسته به اینکه قصد دارید در آشپزخانه چه نوع غذاهایی پخت کنید باید اقدام به انتخاب و خرید این لوازم  کرد.

از جمله مهم ترین وسایل آماده سازی می توان به سماور، چرخ گوشت، سیب زمینی خلال کن، ترموس و سیخ گیر اشاره کرد. اساس انتخاب و خریداری این لوازم آشپزخانه صنعتی، نوع غذا و آشپزخانه می باشد.

۲.لوازم آشپزخانه صنعتی/ تجهیزات پخت و پز

از کاربردی ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی، لوازم و تجهیزات پخت و پز است. جنس این لوازم بیشتر استیل بوده و جنس رویه در اجاق گازها و فرها نیز از استنلس استیل ساخته شده است. این لوازم از جمله تجهیزات کاربردی در فست فودها، کترینگ ها و کافی شاپ ها نیز می باشند.

لوازم پخت و پز در مدل های مختلف و برای کاربرد خاصی استفاده می شود و شامل انواع فر پیتزا، دیگ های پخت برنج، دیگ های پلوپز، سرخ کن، دم کن، دستگاه گریل، دیگ پخت خورشت، کباب پز، اجاق گاز و اجاق گاز فردار می باشد.

۳.لوازم سرو در آشپزخانه صنعتی

جنس لوازم سرو از استیل ضد زنگ است و شامل ظروف سرو مانند بشقاب، لیوان، قاشق و چنگال و  انواع سینک، آبچکان و ترولی می باشد. ظروف سرو در معرض دید مشتری است بنابراین باید بسیار شیک و زیبا و تمیز باشد. شست وشوی این ظروف بسیار اهمیت دارد زیرا مدام برای سرو غذا توسط مشتری استفاده می شود.

۴.لوازم شست و شو

لوازم شست وشو یکی از کاربردی ترین تجهیزات آشپزخانه های صنعتی است. زیرا استفاده از این لوازم باعث کاهش زمان شستشو شده و ظروف آشپزخانه را تمیزتر می شوید. همچنین استفاده از این لوازم نیاز به نیروی کار بالا را کاهش می دهد و فضای آشپزخانه را بهداشتی و زیبا جلوه می دهد.

 لوازم شستشو مجهز به محفظه حرارتی و گرمایی است که باید در داخل محفظه مقداری آب ریخت و حرارت را بر اساس تعداد ظروف و میزان کثیفی آن ها تنظیم نمود. لوازم شستشو می تواند شامل انواعماشین ظرفشویی صنعتی، سینک ظرفشویی و میز ظروف کثیف باشد.

۵.تجهیزات حمل و نقل و نگهداری

این تجهیزات آشپزخانه های صنعتی برای پخت و پز و سرو غذا کاربرد دارند و بایدبسیار با کیفیت و شیک و استحکام خوبی باشند. این وسایل باید با دکوراسیونو سبک رستوران هم خوانی داشته باشند. از جمله تجهیزات حمل و نقل و نگهداری می توان به انواع ترولی حمل دیگ و حمل بار نام برد.

۶.تجهیزات برودتی لوازم آشپزخانه صنعتی

از این لوازم به منظور منجمد و سرد کردن انواع مواد غذایی استفاده می شود. برای مثال برخی مواد غذایی بعد از آماده شدن باید سرد شده و سپس مصرف شوند یا در بعضی موارد غذاهای پر مصرفی که ماندگاری بالایی دارند در داخل این تجهیزات سرمایشی قرار می گیرند. با توجه به نیاز می توان از انواع مختلف این تجهیزات استفاده کرد، این لوازم شامل تاپینگ، یخچال و فریزر صنعتی، یخساز و آب سردکن می باشد.

۷.کافی شاپ یکی از لوازم آشپزخانه صنعتی مدرن

میزان رضایت و جلب نظر مشتری بستگی به میزان کیفیت و زیبایی لوازم کافی شاپ دارد. لوازم کافی شاپ دارای قیمت بالایی بوده و طول عمر مفیدی دارند. در هنگام خرید این تجهیزات باید به قیمت و کیفیت و زیبایی و نحوه کارکرد آن ها باید دقت کنید.  لوازم مورد نیاز برای راه اندازی کافی شاپ شامل مخلوط کن، همزن، آبمیوه گیری، وافل ساز، قهوه ساز، کرپ ساز، دستگاه آسیاب قهوه، دستگاه عصاره گیری، شیکر، بستنی ساز، یخ خردکن و یخ ساز می باشد.

۸.تجهیزات فست فود یکی از تجهیزات آشپزخانه صنعتی

امروزه تقاضای افراد برای استفاده از غذاهای فست فودی به بسیار زیاد است و یک شغل متنوع محسوب می شود. هرچه کیفیت وسایل تهیه غذاهای فست فودی بیشتر باشد، غذاهایی که با این وسایل تهیه می شود دارای کیفیت بهتری خواهد بود. با توجه به اندازه محیط کاری و نوع غذایی که تهیه می کنید باید مدل و اندازه این وسایل را انتخاب و خریداری کنید.

لوازم مورد نیاز برای ایجاد فست فود شامل ساندویچ ساز، دستگاه گریل، دستگاه سرخ کن، فر پیتزا، دستگاه بخار پز، دستگاه مرغ بریان، دستگاه گرمکن غذا، اجاق گاز صنعتی، دستگاه کباب ترکی و دستگاه ذرت مکزیکی می باشد.

اگر شما هم نیاز به تهیه تجهیزات آشپزخانه صنعتی دارید میتوانید به سایت (https://tiamsteel.com) مراجعه نمایید و لوازم خود را تهیه کنید

تلفن دفتر کارخانه:

۰۲۱-۵۵۲۶۸۷۵۵

تلفن دفتر تهران:

۰۲۱-۵۵۲۶۸۷۵۶

پست الکترونیکی:

info@tiamsteel.com

وبسایت :www.tiamsteel.com

انتهای رپرتاژ آگهی


11029337
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است