استانی 16:30 - 06 مهر 1395
قائم مقام وزیر کشور گفت:وظیفه دولت توزیع عادلانه منافع در تمام مناطق کشور است و منافع ملی فدای منافع محلی و منطقه ای نخواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدحسین مقیمی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه وظیفه دولت تقسیم و توزیع عادلانه منافع در تمام مناطق کشور است،گفت: منافع ملی را تحت هیچ شرایطی فدای منافع محلی و منطقه ای نمی کنیم. 


وی افزود: همه مردم و مسئولان نظرشان بر این اصل مهم است که منافع ملی باید در رأس همه امور باشد.


 قائم مقام وزیر کشور در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به سیاست دولت تدبیر و امید برای بهره مندی از نیروهای معتدل و شایسته، گفت: برنا مه های دولت همان برنامه های نظام بوده که در چارچوب سند چشم انداز کشور، برنامه پنج ساله، قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی و آئین نامه و سیاست های مشخص شده است.


مقیمی در این نشست در خصوص برگزاری الکترونیکی انتخابات، بیان داشت: امور برگزاری الکترونیکی انتخابات تا حدود زیادی طراحی و پیش برده شده و ماشین های لازم در مراحل آزمایش قرار دارند. 


معاون سیاسی وزیر کشور خاطرنشان کرد: انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی یکی از آرامترین و بهترین انتخابات از حیث برگزاری بود که البته در غرب استان هرمزگان نیز مسایلی پیش آمد که در عین اجرای مطلوب و قانونی، تایید نشد و سال آینده نیز بی شک این حوزه دارای نماینده ای در مجلس با طی فرآیندی قانونی می شود.


وی در خصوص حوزه اختیاراتی استانداران در استان نیز گفت: استانداران تا آنجا که قانون می گوید دارای اختیاراتی هستند که از طرفی نیز در بسیاری از بخش ها تفویض اختیاراتی به آنها واگذار شده و یا می شود. 


قائم مقام وزیر کشور با اشاره به اهمیت استان هرمزگان و نقش آن در توسعه اقتصاد کشور با توجه به ظرفیت های موجود در آن، بیان داشت: کارهای بزرگی برای توسعه هرچه بیشتر این استان در دست برنامه ریزی و انجام است که استاندار و فرمانداران باید با کمک دستگاه های اجرایی زمینه لازم را با ایجاد زیرساخت های مناسب به منظور توسعه استان فراهم آورند.


انتهای پیام/ع

8189856
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است