وبگردی 11:12 - 07 تیر 1396
اگر برای تعطیلات عید فطر به دنبال ایده ای جذاب هستید، اگر به هر دلیلی مجبورید در خانه بمانید یا می خواهید تجربه متفاوتی از سفر را داشته باشید، تلویزیون اینترنتی آیو پیشنهاد ویژه‌ای برای شما تدارک دیده است.

کمدی و اکشن با «ترافیک رایگان» همراه اول، هدیه یک ماه روزه‌داری

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، تماشای سریال های عاشقانه(شبکه نمایش خانگی)، فارگو(دوبله اختصاصی آیو - 2017)، فصل پنجم فرار از زندان(زبان اصلی با زیرنویس فارسی - 2017)، پاپ جوان(دوبله اختصاصی آیو - 2016) و نابغه(زبان اصلی با زیرنویس فارسی - 2017) بدون نیاز به دانلود و به صورت آنلاین، پیشنهادی است که آیو برای شما تدارک دیده است.

اگر در ماه رمضان به خاطر خستگی‌ روزه‌داری یا شب‌بیداری‌ها تا سحر، فرصت تماشای سریال نداشتید، بهترین زمان ممکن برای جبران این فرصت، تعطیلات عید فطر است تا همراه با آیو فارغ از دغدغه‌های دانلود، دانلود رایگان شبانه، پیدا کردن لینک دانلود مستقیم یا دانلود سریال خارجی، با استفاده از آیو، لذت پخش آنلاین و اینترنتی سریال‌های مورد علاقه‌تان را بچشید.

دیدن سریال ها در آیو نیاز به دانلود ندارد و لازم نیست دقایقی را برای دانلود مستقیم صبر کنید، بلافاصله بعد از کلیک روی پخش، فیلم یا سریال مورد علاقه تان پخش می شود. اگر مطمئن نیستید کدام سریال را دوست دارید تماشا کنید، کافی است روی هر سریال دکمه پخش را بزنید یا روی آن قسمت از سریال جلو بزنید و صحنه هایی مختلف از آن قسمت را ببینید و در نهایت تصمیم بگیرید. اگر سریال خارجی باشد، نیازی به جستجو و دانلود زیرنویس وجود ندارد.

اگر زبانتان خوب نیست یا حوصله خواندن زیرنویس ندارید، تلویزیون اینترنتی آیو بعضی از سریال ها را به صورت اختصاصی دوبله می کند. فارگو و پاپ جوان عناوین دو سریالی هستند که آیو اخیرا دوبله کرده است.

اگر علاقه مند به سریال های ایرانی هستید، سریال محبوب پرستاره «عاشقانه» با بازی مهناز افشار، محمدرضا گلزار، پانته‌آ بهرام، حسین یاری، هومن سیدی، بهاره کیان افشار، ساره بیات، یکتا ناصر و سارا رسول‌زاده با کارگردانی منوچهر هادی نیز در بسته پیشنهادی آیو برای تعطیلات قرار دارد. پس دانلود سریال عاشقانه را فراموش کنید و آنلاین در روز‌های تعطیلات فطر، همراه با خانواده تا قسمت 12 این سریال را  ببینید.

در ادامه تعطیلات می‌توانید به 4 سریال دیگر این پکیج سر بزنید، سریال جذاب کمدی-جنایی «فارگو» که روایتگر قتلی است که دامن یک شهر را می‌گیرد، سریال محبوب جهانی که فصل یکش با دوبله اختصاصی در آیو موجود است اما بد نیست که در کنار سریال جنایی فارگو حتما طعم اکشن ناب از جنس سریال فرار از زندان را هم بچشید و در حالی که فصل 5 فرار از زندان در جهان در حال پخش شدن است شما هم این سریال را همراه با جهانیان ببینید، فصل پنجم این سریال با حال و هوای خاور میانه و کشور ما نزدیکی بیشتری دارد و تماشای آن توصیه می شود.

پاپ جوان یکی از سریال های تحسین‌شده‌ سال 2016 میلادی در ژانر درام است و تماشای آن برای هر کسی که به شوخی با پاپ و کلیسا علاقه داشته باشد، خالی از لطف نیست، اما بسته پیشنهادی آیو در عید فطر یک سریال ویژه با محوریت زندگینامه‌ هم دارد. سریال جذاب «نابغه» کاری از شبکه نشنال جئوگرافی، به زندگی دانشمند برجسته فیزیک جهان آلبرت انیشتین می‌پردازد و فراز و نشیب زندگی وی را از زمانی که در آلمان زندگی می کرد تا مهاجرت به آمریکا با فلاش بک های متوالی به تصویر می کشد.

در نظر داشته باشید که اگر از کاربران همراه اول، آسیاتک، های وب یا گروه فن آوا هستید، برای تماشای سریال های موجود در بسته فوق و سایر فیلم ها و سریال ها، هیچ هزینه‌ای بابت حجم اینترنت پرداخت نمی‌کنید و می‌توانید با آرامش، آنلاین فیلم پخش کنید و روی اینترنت فیلم تماشا کنید.

آیو بزرگترین تلویزیون اینترنتی کشور است که پخش زنده شبکه‌های تلویزیونی با امکان بازپخش تا 7 روز قبل، شبکه‌های اختصاصی در حوزه ورزش(آیو اسپرت)، کودک(آیوتون)، پخش زنده صحن علنی مجلس و دسترسی به مجموعه‌ی به روز و جامعی از فیلم و سریال (VoD)، مستند، انیمیشن و برنامه‌های تولیدی اختصاصی آیو را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. شبکه‌های اختصاصی آیو و برنامه‌های تولیدی سرویس‌هایی هستند که آیو را از سایر رقبای آن متمایز می‌سازند. آیو تا کنون 5 ویژه برنامه را به صورت اختصاصی تولید کرده است که عبارتند از هتریک، سلفی، کلاکت، فلاش بک و دوآتیشه. آیو همچنین این ویژگی منحصر به فرد را دارد که سرویس آن روی چهار پلت فرم:

کامپیوتر شخصی و لپ‌تاپ

موبایل و تبلت(اندروید و iOS)

تلویزیون هوشمند

ستاپ باکس

قابل استفاده است و امکان تماشای فیلم و سریال روی تمامی این پلتفرم ها مهیاست.

مطلب فوق مربوط به سایر رسانه‌ها می‌باشد و خبرگزاری فارس صرفا آن را بازنشر کرده است.


9209142
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» کوکو سیب زمینی مکزیکی غذایی خوشمزه، تنده و خیلی خوش عطر و بو است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» یکی دیگر از پیامد‌های جذاب نسبیت زبانی، نقشی است که زبان در شکل دادن به چگونگی درک افراد مختلف از اطلاعات دارد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» یکی از قطعات فوق ایمنی در خودرو، ترمز است در مواردی احتمال دارد لنت ترمز تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار بگیرد و با ارتعاش صدایی گوش خراش سبب ایجاد مزاحمت گردد. 
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» تسلا نابغه بزرگ قرن، با بهره‌گیری از ترفند‌هایی ساده، قوانین سنتی را زیرپا گذاشت و طولانی‌تر از آنچه تصور می‌شد زندگی کرد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» خوردن انواع دسر‌های خوشمزه باعث می‌شود تا در مهمانی‌ها و جمع خانوادگی برای شما لحظاتی شیرین و آرامش‌بخش به ارمغان آورد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» آشنایی بیشتر با محبوب‌ترین بازی‌های فکری در جهان که برای سرگرم‌شدن در دورهمی‌ها همیشه هیجان و جذابیت‌های خاص خود را دارند و باعث تقویت ذهن و حافظه هم می‌شوند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» آخرین دستاوردهای باستان‌شناسی ایران، درحالی برای نخستین‌بار رونمایی شد، که با اعلام نتیجه مطالعه‌ها و آزمایش‌های انجام‌شده، تاریخ ایران با تحولاتی مواجه شد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در برخی از سال‌ها ممکن است ماه رمضان با امتحانات دانش آموزان و دانشجویان همزمان باشد لذا برای بهره بردن از فواید این ماه و همزمان رسیدن به برنامه درسی لازم است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» مهیار کلاس اول دبستان که بود، یک شب به من گفت مامان مگر نمی‌گویید شهدا زنده هستند؟ فقط یک بار به بابا بگویید بیاید مدرسه و من بابام را به بچه‌ها نشان بدهم، بعد دوباره برگردد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» گردشگری مذهبی به عنوان یکی از مهم‌ترین زیر مجموعه‌های صنعت بزرگ و متنوع گردشگری جهانی از جایگاه ویژه‌ای در رشد اقتصادی کشورها به ویژه نواحی روستایی برخوردار است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است