استانی 15:29 - 22 آذر 1397

معاونان بازنشسته استاندار گلستان به طور رسمی خداحافطی کردند

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تودیع علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی و امتیتی استاندار گلستان و محمدحسین پاسوار معاون اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان ظهر پنجشنبه در حاشیه جلسه شورای اداری استان گلستان برگزار شد.

طهماسبی و پاسوار به دلیل اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان از سمت خود کنار رفتند و در مراسم تودیع از آنها تقدیر شد.

گلستان در آرامش و امنیت الگویی برای کشور است

معاون سابق سیاسی امنیتی استاندار گلستان در این مراسم اظهار کرد: خرده فرهنگ‌ها و وحدت گلستان آن را از سایر استان‌ها متمایز کرده است و این وحدت، همدلی، آرامش و امنیت را مدیون نماینده ولی فقیه در استان هستیم.

علی اصغر طهماسبی افزود: بدون شک امنیت پدیده‌ای سیاسی بوده و گلستان با وجود داشتن مرز، اقوام و مذاهب، توسعه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی داشته است که آن را مدیون مدیران توسعه پرور و توسعه یافته هستیم.

وی ادامه داد: در پنج سال گذشته بیش از هزار سخنران کشوری به استان گلستان آمدند و بدون هیچ مشکلی به سخنرانی پرداختند که دلیل آن وحدت، امتیت و تعامل گروه‌های سیاسی بوده است.

طهماسبی تصریح کرد: در حوزه اجتماعی برای نخستین بار سند جامع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در گلستان تدوین و الگویی برای سایر استان‌ها شد.

وی بیان کرد: بودجه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در گلستان هم رشد هزار درصدی داشت و از یک میلیارد تومان به ۱۰ میلیارد تومان رسید.

معاون سابق سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: کل بودجه سواحل استان در ۳۸ سال پس از انقلاب ۵۰ میلیون تومان بود که در سال ۹۶ این بودجه به بیش از یک میلیارد تومان رسید.

طهماسبی افزود: در پنج سال اخیر، چهار انتخابات مهم و سرنوشت ساز در گلستان برگزار شد که در سال ۹۴ بیشترین درصد مشارکت را میان استان‌های کشور داشتیم.

وی ادامه داد: حدود ۱۳۵ حزب سیاسی در گلستان داریم که ۳۱ حزب دارای شناسنامه و مورد تائید وزارت کشور هستند.

به گفته وی، ۳۰ هزار افغانی و ۱۰ هزار قزاق در استان گلستان زندگی می‌کنند.

مدیران در اجرای تصمیمات درست عمل کنند

معاون سابق اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان هم در مراسم تودیع خود اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید قدر فرصتی که برای خدمت به مردم به آنها داده شده را بدانند.

محمدحسن پاسوار خاطرنشان کرد: مدیران استان گلستان باید تلاش کنند تا تصمیمات درستی بگیرند و مهم‌تر از تصمیم گیری درست، اجرای درست آن است زیرا تصمیم آنها تاثیر مستقیم بر زندگی مردم دارد.


9998983
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است