استانی 10:37 - 08 اسفند 1399
معاون اداره میراث فرهنگی هرمزگان:
ایسنا/هرمزگان معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: درباره پذیرش مسافران نوروزی نیز هنوز در ستاد مقابله با کرونای استان تصمیم گیری نشده است و بستگی به وضعیت کرونا دارد.

پذیرش مسافران نوروزی بستگی به کرونا دارد/خانه‌های مسافر در هرمزگان ساماندهی می‌شود

فائقه اتابک در حاشیه بازدید از خانه های مسافر در بندرعباس، افزود: تمامی افراد متقاضی خانه مسافر تا ۱۵ اسفند مهلت دارند برای دریافت مجوز به دفتر جامعه هتل داران استان مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه پس از بررسی واحد اقامتی ثبت شده و در صورت تایید شدن آن از سوی کارشناسان مجوز فعالیت خانه مسافر صادر می‌شود، اظهار کرد: اکنون هتل‌های استان با ۵۰ درصد ظرفیت فعالیت دارند.

معاون اداره میراث فرهنگی هرمزگان عنوان کرد: درباره پذیرش مسافران نوروزی نیز هنوز در ستاد مقابله با کرونای استان تصمیم گیری نشده است و بستگی به وضعیت کرونا دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طرح سفر ایمن به هرمزگان در قالب تورهای گردشگری به صورت محدود و کنترل شده نیز در ستاد استانی مقابله با کرونا در حال بررسی است.

انتهای پیام


10967463
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است