استانی 15:16 - 02 آبان 1393
امام جمعه شهمیرزاد:
امام جمعه شهمیرزاد گفت: غربی‌ها برای رسیدن به اهداف خود، گروه‌های تروریستی راه‌اندازی کرده و اسلام را در ذهن مردم جهان خشن جلوه می‌دهند.

غربی‌ها اسلام را در ذهن مردم جهان خشن جلوه می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهمیرزاد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدداود احمدپناه ظهر امروز در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهمیرزاد که با حضور مردم خداجوی شهمیرزاد در مسجد اعظم این شهر اقامه شد، اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ماه محرم، اشاره به شخصیت اباعبدالله الحسین (ع) و قیامش و ظلم‌ستیزی اصحاب کربلا باید در همه برنامه‌ها در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: سرکرده اصلی گروهک تروریستی داعش، ابوبکر بغدادی بوده که از سوی سرویس‌های جاسوسی آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلستان تعلیم دیده‌ است.

امام جمعه شهمیرزاد افزود: این گروهک تروریستی با پشتیبانی عربستان و دیگر کشورها  به سوریه حمله کردند و علیه دولت سوریه و ملتش به جنگ پرداخت.داعشی‌ها سپس به عراق حمله کردند، کشورهای حامی داعش وقتی دیدند که گرایش بسیاری از ملت‌ها به ویژه مسیحیان به اسلام زیاد شده است و باید به واسطه این گروهک‌ها، این حس را کم کنند.

وی تصریح کرد:‌ غربی‌ها برای رسیدن به اهداف خود، این گروه تروریستی را راه‌اندازی کردند تا اسلام را در ذهن مردم جهان خشن جلوه دهند.آنها خواستند از طرفی گروهی ائتلافی به سرکردگی آمریکا تشکیل دهند تا اهدافشان را پی گیرند و در حملات آنها حتی یک داعشی نیز کشته نشد؛ چون قبل از حمله به آنان خبر داده بودند.

احمدپناه گفت: دشمن با 162 شبکه فارسی‌زبان ماهواره‌ای با برنامه‌های کودک، موسیقی و... خانواده‌های مسلمان و ایرانی را هدف گرفته و همه باید مقابل این هجوم فرهنگی دشمن هوشیار باشیم.


5027382
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است