استانی 15:36 - 30 فروردین 1393
جانشین انتظامی کرمان خبر داد
جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: مأموران انتظامی استان طی 48 ساعت گذشته با اجرای چند عملیات منسجم و ضربتی، بالغ بر یک و نیم تن انواع مواد مخدر را کشف کردند.

کشف 1.5 تن مواد مخدر در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، عبدالرضا ناظری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلیس کرمان در ادامه مقابله با سوداگران مرگ طی 48 ساعت گذشته با اجرای چند عملیات منسجم و ضربتی، بالغ بر یک و نیم تن انواع مواد افیونی را از سوداگران مرگ کشف کرد.

وی بیان داشت: در مهم‌ترین عملیات که بامداد جمعه از سوی پلیس شهرستان رابر به مرحله اجرا در آمد، مأموران انتظامی موفق شدند ضمن ناکام گذاشتن قاچاقچیان، بیش از 505 کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان عنوان کرد: در این عملیات هفت نفر از سوداگران مرگ دستگیر و چهار دستگاه خودروی سواری توقیف شد.

ناظری با اشاره به کشف 489 کیلوگرم تریاک از سوی پلیس اطلاعات و امنیت استان گفت: در این عملیات مهم پلیس که با همکاری پلیس شهرستان بردسیر انجام شد، ماموران انتظامی موفق شدند با انجام اقدامات اطلاعاتی یک خودرو را توقیف و یک قاچاقچی را دستگیر کنند.

وی از کشف 244 کیلوگرم حشیش توسط پلیس شهرستان کرمان خبر داد و خاطرنشان کرد: این محموله در عملیات پلیس گلباف و از یک دستگاه سواری پیکان کشف و دو قاچاقچی دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان تصریح کرد: مأموران انتظامی شهرستان بردسیر نیز طی عملیاتی، 120 کیلوگرم تریاک و حشیش از سه نفر قاچاقچی کشف و دو دستگاه خودرو را توقیف کردند.

وی بیان کرد: مابقی مواد نیز در ایست و بازرسی‌ها و ایستگاه‌های پلیس توسط گشت‌های انتظامی به صورت محموله‌های کوچکتر از قاچاقچیان و خرده‌فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر کشف شد.


3520736
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است