استانی 19:24 - 10 مهر 1401

شناسایی تسهیلات غیرمجاز بانکی در گلستان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدسعید فاضل دادگر عصر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از انجام اقدامات تخصصی، موفق به کشف یک فقره تسهیلات غیرمجاز بانکی شدند.

فرمانده انتظامی گلستان افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، مدیر عامل شرکتی در سال ۹۸ اقدام به اخذ ارز با نرخ دولتی به میزان ۶۵۷ هزار یورو برای واردات ذرت دامی از طریق یکی از بانک‌های دولتی در استان گلستان کرده است.

وی ادامه داد: در تحقیقات انجام شده مشخص شد تاکنون شرکت مورد نظر در حدود ۵۲۳ هزار یورو را رفع تعهد کرده ولی در خصوص مبلغ باقی مانده که بیش از ۱۳۳ هزار یورو است هیچ اقدامی انجام نداده و در سامانه گمرک و بانک مرکزی هم هیچ اسنادی مبنی بر واردات موجود نیست.

فاضل دادگر با بیان اینکه پس از هماهنگی با مرجع قضائی، متهم دستگیر شد، اضافه کرد: برابر اعلام کارشناسان، ارزش ارزهایی که متهم به منظور استفاده در واردات کالا دریافت کرده بود، ۴۲ میلیارد و ۲۲۸ میلیون ریال برآورد شده است.


11700928
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است