استانی 20:03 - 16 اسفند 1399

کنایه‌های عجیب نکونام به استقلالی‌ها/ نه گریه می‌کنم و نه توهین!

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال امروز شنبه در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال عصر امروز شنبه در ورزشگاه آزادی میزبان تیم فولاد خوزستان بود که این دیدار با برتری یک بر صفر آبی پوشان به پایان رسید. ارسلان مطهری در دقیقه ۸۲ از روی نقطه پنالتی دروازه فولاد را باز کرد.

جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان با این توجیه که فرهاد مجیدی قبل از وی در نشست خبری شرکت کرده است و به عنوان تیم مهمان باید ابتدا به نشست می‌رفت، از حضور در سالن کنفرانس سرباز زد.

با این حال وی در میکسدزون ورزشگاه مقابل خبرنگاران ایستاد و با جملاتی که بیشتر به کنایه مطرح شد انتقاداتی را مطرح کرد. نکونام تاکید کرد که اسم خاصی را نمی‌برد اما صحبت‌هایش را به صورت کلی مطرح می‌کند.

نکونام در این مورد گفت: تبریک می گویم به تیم استقلال. بازی متعادلی را هر دو تیم به نمایش گذاشتند که در پایان استقلال برنده شد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: هم ما موقعیت داشتیم و هم آنها. با یک پنالتی بازی را باختیم اما مشکلی نداریم. نه فحش می‌دهیم و نه بی احترامی می‌کنیم به کسی و نه می‌گوییم داور این‌طور بوده و نه گریه می‌کنیم! می‌رویم تمرین می‌کنیم و زحمت می کشیم برای بازی بعد. این برد مبارک استقلالی‌ها باشد.

جواد نکونام که صحبت‌هایش را با کنایه مطرح کرد اما نامی از شخص خاصی نبرد با بیان اینکه صحبت‌هایش را کلی مطرح می‌کند گفت: ما تلاش خودمان را می‌کنیم و روی تیم خودمان تمرکز می‌کنیم. بعد از بازی نه بی احترامی می‌کنیم و نه بهانه می‌گیریم. فقط تبریک و خسته نباشید می‌گوییم و گریه هم نمی‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد در مورد درست یا اشتباه بودن پنالتی که داور برای استقلال گرفت گفت: در دوربینی که من دیدم صحنه پنالتی مشخص نبود.

جواد نکونام در واکنش به این پرسش که برای اولین بار برابر استقلال شکست خورده است گفت: رکوردها برای شکسته شدن هستند. مهم بازی است. مهم این است که تیم ما شخصیت دارد. وقتی تیم‌ها برابر ما بازی می‌کنند و بردن برایشان مهم است نشان می‌دهد که تیم ما شخصیت بالایی دارد. وقتی استقلالی‌ها با بردن ما این‌طور خوشحالی می‌کنند و در بازی وقت تلف می‌کنند نشان از قدرت ماست.


10979990
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است