ورزشی 09:19 - 19 مرداد 1399
مدیر تیم های ملی تکواندو تاکید کرد: به احتمال فراوان ۲ رویداد تکواندوی کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا و قهرمانی این قاره برگزار خواهد شد

احتمال برگزاری تکواندو کسب سهمیه المپیک و قهرمانی آسیا/ ملی پوشان در انتظار مجوز اردو

آرش فرهادیان در گفت و گو با ایسنا، درباره احتمال از سرگیری رقابت های تکواندو در قاره آسیا، اظهار کرد: با توجه به اینکه زمزمه هایی مبنی بر برگزاری رقابت های کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا به گوش می رسد، این احتمال وجود دارد فدراسیون جهانی تا چند روز آینده برگزاری این رقابت ها را به کشورهای عضو رسما اعلام کند. فکر میکنم با مجوزی که وزارت ورزش طی روزهای آتی صادر خواهد کرد با رعایت موارد لازم اردوهای تیم ملی از سر گرفته خواهد شد.

وی افزود: در کنار مسابقات کسب سهمیه المپیک، رقابت های قهرمانی آسیا نیز به احتمال زیاد برگزار می شود و در این شرایط حتما باید با تدبیر لازم اردوها را آغاز کنیم تا ملی پوشان در این ۲ رویداد با آمادگی بالا شرکت کنند.

مدیر تیم های ملی تکواندو خاطرنشان کرد: تاریخی که برای این مسابقات مطرح است به احتمال زیاد اواخر آبان ماه خواهد رود اما باید منتظر اعلام تاریخ قطعی این ۲ رویداد از سوی فدراسیون جهانی تکواندو باشیم.

فرهادیان با تاکید بر آمادگی کامل فدراسیون تکواندو برای برگزاری اردوها با رعایت کامل موارد بهداشتی، گفت: آمادگی داریم با حداقل نفرات لازم و رعایت تمامی موارد اردوهای تیم ملی را در وضعیت بسیار مطلوب از سر بگیریم تا بچه ها به سطح آمادگی خوبی برسند و در رقابت های مهم پیش رو به موفقیت برسند.

مدیر تیم های ملی تکواندو تصریح کرد: فکر می کنم این ویروس با توجه به شرایط بوجود آمده تا مدت زمان زیادی میهمان مردم جهان باشد. در این شرایط همه باید با تغییر سبک و شیوه زندگی موارد لازم را رعایت کنند و هم به آرامی به روال عادی زندگی بازگردند کما اینکه در بسیاری از نقاط فعالیت ها از سر گرفته شده است.

فرهادیان ادامه داد: امیدوارم با مجوزی که طی روزهای آینده وزارت ورزش برای برگزاری اردوها صادر می کند به زودی شاهد از سرگیری تمرینات پش از وقفه چندین ماهه باشیم.

وی در پایان درباره شرایط بدنی ملی پوشان نیز گفت: خدا را شکر بچه ها تحت نظر کادر فنی بصورت انفرادی تمرینات خود را انجام می دهند و در سطح خوبی از آمادگی قرار دارند اما قطعا انجام تمرینات در اردو و زیر نظر مستقیم کادر فنی تفاوت زیادی با تمرین انفرادی و نظارت از راه دور دارد. امیدوارم هر چه سریعتر مجوز برگزاری اردوها با توجه به ۲ رویداد پیش رو داده شود تا با قدرت هر چه بیشتر عازم این رقابت ها شویم.

انتهای پیام


10658048
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله‌ای با جرم ۳۳ برابر خورشید، بزرگ‌ترین سیاه‌چاله‌ی ستاره‌ای دیده‌شده تاکنون است و فاصله‌ی بسیار کمی با زمین دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری تدارکاتی با یک گل از سد پیکان گذشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت در بخش بانوان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع استقلال گفت: باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم؛ شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع - هافبک تیم استقلال مدعی است که داور باید خطای مدافعان شمس آذر روی او را پنالتی می‌گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال بابت پیروزی این تیم مقابل شمس آذر و بازگشت دوباره آبی‌پوشان به صدر جدول ابراز خوشحالی کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: مشکلی در کشاله ران دارم و تلاش می‌کنم به بازی با تراکتور تبریز برسم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: سعی می‌کنیم شش بازی باقی مانده‌مان را ببریم و قهرمان شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: کمیته انضباطی برخی حکم‌ها را یکی دو ماهه می‌داد ولی خدا را شکر برای من ۴ روزه رأی صادر کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است