اقتصادی 16:47 - 29 دی 1399

تعمیر پکیج به کمک سرویس‌کار ماهر، تعمیر پکیج دیواری در محل

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، تهیه وسایل گرمایش و سرمایش از جمله دغدغه‌هایی است که در هنگام تجهیز منزل به وجود می‌آید. استفاده از تجهیزات ایمن با کارکرد بالا افراد را از هزینه‌های اضافه رها خواهد کرد. بکارگیری پکیج موجب می‌شود، آب گرم مصرفی در هر زمان در دسترس باشد و شما نگرانی تامین آب گرم و تجهیزات گرمایشی را نداشته باشید. این محصول در مدل‌ها و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شود که با توجه به کاربرد آن و فضایی که مورد استفاده قرار می‌گیرد، مشخصات به خصوصی خواهد داشت. استفاده صحیح و تعمیر پکیج و سرویس کردن آن در بازه زمانی مناسب باعث افزایش طول عمر آن می‌شود. آشنایی با پکیج و مسائل مربوط به آن می‌تواند برای استفاده و نگهداری از آن مفید باشد.

آشنایی با پکیج

پکیج وسیله‌ای است که به کمک آن آب گرم واحدهای مسکونی و غیرمسکونی تامین می‌گردد. سوختی که در آن بکار گرفته می‌شود به طور معمول گاز شهری و در برخی از مدل‌ها برق است. به ندرت در محصولاتی با ابعاد بزرگ‌تر سوخت گازوئیل هم مورد استفاده قرار می‌گیرد، که در این صورت تعمیر پکیج دیواری دکتر آچار و نگهداری از آن هم شرایط خاص خود را خواهد داشت.

پکیج می‌تواند در مدل‌های دیواری و زمینی تولید شود. نوع دیواری آن در منازل بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد، و نوع زمینی با توجه به حجم بیشتری که دارد، در ساختمان‌های وسیع و ویلاها به کار گرفته می‌شود.

پکیج دیواری محصول بسیار مناسبی است که خیلی زود جایگزین روش‌های قدیمی تامین آب گرم در ساختمان‌ها شد. پیش از این آبگرم کن‌های بزرگ و پر سر و صدا و موتورخانه‌ها با مشکلات خاص خود، برای گرمایش ساختمان و آب مصرفی مورد استفاده قرار می‌گرفتند، اما با استفاده از پکیج راحتی و آسایش بیشتری در تجهیز ساختمان فراهم شد.

مزایای استفاده از پکیج

همانطور که گفته شد امروزه پکیج دیواری نسبت به سایر محصولات از استقبال بیشتری برخوردار است. که اولین دلیل آن می‌تواند حجم کم این دستگاه باشد. پکیج نسبت به موتورخانه و آبگرمکن های قدیمی فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند، و به اندازه قطر یک کابینت در محیط آشپزخانه جا خواهد گرفت.

این محصول توانست هر کدام از واحدهای ساختمان را از نظر گرمایش و تامین آب گرم مستقل کند. و البته از هزینه‌های زیادی که در ایجاد و نگهداری از موتورخانه‌ها وجود داشت کم کرده است.

راه اندازی این محصول بسیار آسان است، و نگهداری و تعمیر پکیج با هزینه بسیار کم و مقرون به صرفه انجام می‌شود جهت یادگیری و آموزش تعمیر پکیج اینجا کلیک کنید.

یکی از مزایای بسیار خوب استفاده از پکیج مصرف کم انرژی است، که باز هم در کم کردن هزینه‌ها تاثیر بسزایی خواهد داشت.

ایمنی بالای پکیج یکی از دلایل استقبال از این محصول است. نسبت به آبگرمکن های قدیمی و خطرات و سرو صداهایی که به دنبال داشت، پکیج بسیار کم صدا و ایمن می‌باشد.

معایب پکیج دیواری زمانی بروز خواهد کرد، که در هنگام نصب آن از سرویس کار غیر متخصص استفاده شود.

افراد غیر حرفه ای با نصب اشتباه می‌توانند خطراتی مانند نشت گاز و… را به وجود بیاورند. توصیه ایمن آن است که هنگام نصب دستگاه‌های این چنینی حتماً از افراد ماهر کمک گرفته شود. همچنین نگهداری و تعمیر پکیج اگر به دست سرویس کار ماهر انجام بگیرد، نگرانی بابت استفاده از این محصول وجود نخواهد داشت.

چه زمانی پکیج نیاز به تعمیر دارد؟

اگر شما به طور دوره‌ای و سالانه به کمک افراد متخصص به سرویس دستگاه بپردازید، در دراز مدت نیازمند تعمیرات پکیج نخواهد شد. عمر دستگاه شما طولانی‌تر می‌شود، و تا سال‌های زیادی بی نیاز از تعمیر پکیج دیواری از آن استفاده خواهید کرد. به طور کلی هزینه سرویس سالانه پکیج بسیار کمتر از تعمیر آن خواهد بود.

در مواقعی ممکن است پکیج به طور کلی کار نکند، یا دمای آن افزایش پیدا نکرده و آب سرد باشد، یا شعله آن زرد بسوزد، و یا بوی بدی از خود منتشر کند در این صورت دستگاه نیاز به تعمیر و بازبینی دارد.

در برخی از ساختمان‌ها آب گرم رادیاتور هم به کمک پکیج تامین می‌شود، در این صورت ممکن است، رادیاتور در زمستان سرد یا در تابستان گرم باشد، در این صورت مشکلی در تنظیمات آن وجود دارد، که می‌بایست از سرویس کار کمک بگیرید.

شما می‌توانید، در صورت استفاده از کولر گازی، آن را با پکیج دیواری خود ادغام کنید و به این وسیله در مصرف سوخت خود صرفه جویی کرده و هزینه‌ها را کاهش دهید. این کار با همکاری تعمیرکار ماهر بسیار آسان خواهد بود.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


10909666
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» بنابر اعلام مسئولان، طرح کهربا(طرح پرداخت با گوشی به جای کارت بانکی)در شش بانک عملیانی شده که عملیاتی شدن این پروژه و حذف کارت‌های بانکی به صورت فیزیکی آمار کلاهبرداری از طریق دسترسی به اطلاعات کارت‌های بانکی اشخاص به شکل قابل توجهی کاهش پی...
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» بانک مرکزی ضمن تکذیب گمانه‌زنی‌های نادرست رسانه‌ای اعلام می‌کند برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد. 
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» بانک مرکزی ضمن تکذیب گمانه‌زنی‌های نادرست رسانه‌ای اعلام می‌کند برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد. 
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر کل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور گفت: بارش های اخیر در برخی مناطق جنوبی بی سابقه بوده و این بارش ها تا پایان هفته در این مناطق تشدید خواهد شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر کل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور گفت: بارش های اخیر در برخی مناطق جنوبی بی سابقه بوده و این بارش ها تا پایان هفته در این مناطق تشدید خواهد شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر کل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور گفت: بارش های اخیر در برخی مناطق جنوبی بی سابقه بوده و این بارش ها تا پایان هفته در این مناطق تشدید خواهد شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ۲۵ هزار واحد مسکونی فرسوده در مرحله نوسازی است که با پرداخت تسهیلات ساخت و مشارکت مردمی به مرحله بهره‌برداری رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» عضو شورای هماهنگی تشکل های بخش کشاورزی گفت: سالانه حداقل ۱۵ تا ۲۰ همت اعتبار با بهره کمتر از ۱۰ درصد باید به توسعه مکانیزاسیون اختصاص یابد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» بانک مرکزی «دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی ‏- ریالی» را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت توانیر گفت: از ۴۴۵ روستای بی‌برق در ابتدای سیل در سیستان و بلوچستان مشکل ۳۸۰ روستا رفع شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است